//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


A step forward....

Assalamualaikum :)

Semoga kalian berada dalam keadaan yang sihat dan sentiasa dirahmati Allah. Alhamdulillah for another day :) Dah setengah tahun dah ni. Hello Jun! 

Post ni khas untuk batch 95. Hihihi, terasa nak update pulaks. Ini saja idea yang sesuai buat masa sekarang memandangkan kalian akan further study taklama lagi. Dan mungkin yang dah mula dan yang akan bermula. Sesiapa yg kenai aku, mungkin tau yang aku jenis yg rapat dengan senior... Sejak sekolah rendah lagi. Hehe.


So here's to the awesome seniors :) Selamat sambung belajar. Selamat masuk ke alam yang baru. Haha. Selamat mengejar cita-cita anda :) Tidak kisah dimana kalian berada, di universiti terhebat sekalipun, tetapi kalau tiada usaha, barangkali tiada hasil yang lumayan. Haha ayat~~ Semoga kalian terus berjaya dan dapat menjadi insan yang cemerlang dunia dan akhirat :) Dimana jua anda berada.

Lepasni TL mesti tak rancak dah. Haha sebab selalunya kalian yang merancakkan TL tu. Sejak sejak jadi penggangur selepas SPM kan. Hm. Jaga diri, jaga iman, jaga hati :) Jangan lupa mendoakan kejayaan kami disini. Kehkehkeh :p Well, people come and go. Nanti mungkin ada yang tak jumpa dah. Tapi kalau dah nak kahwin tu, jemputannya jangan lupa ya :) Kahkah XD

Kak Aqilah, Kak Amalina, dan Kak Shikin. Hampa tiga sedaq dak hampa mengasuh team bahas lama dah? Haha especially Kak Aqilah. Dari bahas ke forum. Terima kasih. Hanya Allah yg mampu balas jasa baik kalian :) Dan doakan kecermelangan akan terus menyusul team bahas dan forum pada tahun tahun yang akan datang :) 



Anda dan anda. Mungkin yang patah tumbuh, yang hilang berganti. Tetapi mungkin hanya hilang dimata, bukan di hati. Dan mungkin tak akan ada pengganti. Hahahahaha. Segalanya kemungkinan :) Terima kasih atas segala nasihat, tunjuk ajar. Tak kira dari segi apa pun, sebanyak mana pun, tentang apa pun. Teruskan kecemerlangan kalian :)

Goodluck lawyer-to-be, doctor-to-be and whatever-to-be. As you move into a new venture, may luck and success always be with you! :) Those words are just the start, of all the things I'd like to say, that come from all my hearts. Youre such a special person and I will miss yr caring ways, I will remember yr sense of humor that got me through many days. And last but not least, I hope you'll enjoy your new life and be happy in all you do.

Semoga kalian berjaya dunia dan akhirat. Dan semoga ukhwah kita berkekalan. Assalamualaikum :)