//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Pertandingan Forum Remaja Peringkat Daerah 2013.

Assalamualaikum :)

Sudah lebih kurang 5bulan tak menulis disini. Tahap kemalasan ditambah dengan takda benda sangat nak cerita, maka blog ini mati dengan sendiri. Kalau ikutkan nak delete. Tapi selepas baca entry Aifaa dengan Adila pasal forum, aku pn rasa nak update jugak. Hihi. Almaklumlah, kami dalam satu komuniti jadi mestilah buat sekali. EH? Okay entry ni tidak memerlukan tisu kot, I guess. Hanya memerlukan baldi sebab banyak benda nak confess ni. Tskk tsssk T.T



Forum. Last year hanya berperanan sbg pelapis saja. Bidan terjun jgk sebenaqnya sbb lepas aku, Adila, Aina, Syahirah dengan Ainaa pi test suara dekat Cikgu Fauziah, takda berita dah. Waktu nak lawan baru Iman tanya nakpi kaa dak. Dah tau sikit dia punya pertandingan tu mcmna. Lepastu waktu practice bahas, Cikgu Mazliza ambik nama utk forum. Okay, tak rasa apa apa pun. Tak rasa nak buat teks, tak rasa nak cari bahan, dan tak rasa nak masuk sgt. Tapi bila dah cikgu dok push maka terhasillah teks yang dibuat oleh aku. Eh tak. Kak Aqilah yang buat. Hehehe ;p

Dah dapat tarikh bila nak bertanding. Keketaran tak rasa lagi. Waktu pi jumpa Cikgu Rogayah, baru rasa dah di ambang ambang dah.. Sebab lagi beberapa hari nak lawan. Teks ditukar, kena hafal semua lain. Its okay guys, 2 jam sebelum bertanding pun boleh lagi tukaq :) Hihihi semasa sesi latihan, byk sangat bad news yang kami dapat.

Cikgu takboleh ikut sebab minggu IB waktu tu. Hanya diperuntukkan satu kereta sahaja untuk 6 orang. Sehari sebelum lawan, masih buat teks. Emosi tak berapa nak stabil disebabkan beberapa kes. Tapi kalau mereka itu saja yang bad news. Aku? Aku clash dengan menari. Dan timbul beberapa konflik. Aku kena attend dua dua benda dalam satu masa. Dan dua dua benda tu akan perform dalam masa ygtak jauh beza pun. Susah tau dak susah nak buat pilihan. Hm takpalah. 

Jeng jeng jeng, masa telah tiba. Hari Rabu, 17/4/2013. Haha kami pagi pagi tu bangun awai dan dan dan dah rasa dah sikit sikit takut semua tu. Hm okay skip. Waktu cabut undi. Hm dekat sini.......... Sorry guys. Sebab tangan aku yg cabut, kita dapat number satu. Sorry sangat sangat. Mungkin tangan tk bertuah. Aku cakap dah aku takmau cabut tapi... Hm sorry sangat.

Disebabkan number satu, mungkin semua mcm focus gila dekat kami. Yes aku mengaku aku tak tengok audience sangat pun. Hihi ketaq okay ketaq. Dan ada jugak tersilap sikit sikit. Sebenaqnya aku tk letak harapan yg tinggi sangat pun. Bukan takyakin pada diri dan team, tetapi takmau nanti kecewa sangat. Sebab tu waktu diumumkan kita tak dapat ke pusingan akhir, aku tk berapa nak sedih. Sedih tu sedih la jugak. Mungkin kalah sbb aku jugak kot. Waktu spontan tu takberapa nak mantap. Sorry again. Hm



Pada harii yang seterusnya, kami dapat keizinan utk pi tengok lagi. Huihui. Tk kisah dah kena duk depan dengan saingan crush terok aku tu. Asalkan kelas boleh tinggai. Ops, dak dak. Hehe :P Btw, tahniah kepada  pasukan KSAH, SAINA dan Tunku Malik. Dan tahniah kepada Cik Husna bagi Pengerusi Terbaik. You deserved it :) Tahniah jugak dekat team kita, Bahiyah sebab kita dah mencapai TOV untuk tahun ni. Tahun depan buat yang lagi baik untuk sapa yang akn bertanding.


To mawar, kumbang, buaya dan Aifaa. Haha. Sepanjang sesi latihan forum ni, kita dah terima banyak sangat dugaan. Sebelum pertandingan mahupun selepas pertandingan. Aku harap apa yg kita terima lepas pertandingan tu, kita takkan mudah goyah. Memang lumrah mcmni. Bila kita menang, orang akan puji kita sampai 5baldi kena guna. Tapi bila kita tk mencapai apa yang diharapkan, orang semua akan cakap. Apa apa pun, kita kena yakin pada diri sendiri. Whatever it is, believe in yourself. Sebenarnya, usaha tu lagi penting daripada pencapaian. We've done our best. I love all of you and Im gonna miss this :) Thanks for all the great memories, team.