//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


3rd of January :)

Assalamualaikum :)

Today is Thursday, the third day in 2013. Masih belum terlambat utk wish Selamat Tahun Baru! So hows yr school? Darjah 1? Tingkatan 1? PMR candidates? SPM candidates? Ihiks.  Tk lupa jgk dekat warga Tingkatan 4 yg masuk ke alam baru. Semuanya dh berubah! HAHA sungguh weh ==' Subjek dh baru. Subjek dh bertambah. Err taktau nak cakap macamana tp mmg semuanya lain. 


Tidak kisah laa sama ada kelas akaun, pure sc, sastera, seni atau apa sekalipun, bagi aku semua benda susah. Cuma kita kena usaha lebih sikit. Budak akaun kata sc susah, budak sc kata akaun susah. Sampai ke sudah tk habeh. HAHA. Dah tiga hari otak aku terima benda baru. Alhamdulilah, so far so good :) Fikiran saya masih waras sampai ke detik ini. Tak ada masalah mental lagi belajaq benda benda ni. Haha. Subject agak tough sedikit. Now I realize, PMR is much more easier than this! Tidak percaya? Tunggu lah waktu anda Form4. Haha. 

Alhamdulillah jgk, tahun ni byk kejadian yg mematangkan aku. Ewah haha baru 3hari, byk dh kejadian. Hehehe. Sultanah Bahiyah skrg semakin elok. Haha peraturan peraturan baru yg agk best HAHAHA *gelak jahat* Konklusinya semua okay. Semoga 2013 membawa byk pengajaran dan kenangan dalam hidup aku xoxo