//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Alhamdulillah :)

Assalamualaikum :)

Hi my buddies, mcmana dgn result? Mesti 8As kaaannnnnnnn? Untunggg la. Tahniah :) Hehehe :b Ok, nak flash back kejadian pada 19/12/2012. Jengjengjengg...

Bermulaanyaa pada malam Selasa, semua org mcm pakat dok wish goodluck goodluck and goodluck. Hm, bagi aku, lagi takut kalau org dok wish goodluck. Haih, gementar sungguh. Lepastu malam tu, mmg sungguh tk boleh nak lena. Mkn tk basah, mandi tk lena, tidoq tk kenyang. Eh? HAHAHA :P Lepas buat semayang hajat, alhamdulillah boleh lena. Ok skip.


Sampai di sekolah dengan hati yang gusar dan nervous di tambah pulak tangan yang bergetar getar serta perut ku tidak diisi dengan apa apa pun makanan dan setitik minuman. Ohyeay! HAHA. Okay, keluaq dari kereta teruih Wan serbu aku. Dan Alia Amira, oh my study-mate. Haha maklumlah semua org rindu aku. Yeay for me! K then sembang punya sembang tuptupppp I saw someone. Siapakah? Farrah Syazana! Kihkih :b Rindu dia :) 

Sudah tiba masanyaa.... Cikgu Ariaty panggil utk berkumpul. Okay berkumpul semua tk ikut kelas pun. Haha serabut jaa. Merata duduk. Dupdapdupdap. Time tu pkiaq mcm mcm dh ok. Ohyaa, aku sudah tau keputusan aku 15minit sebelum pengetua turun. Oh tidak suprise langsung! Cisss. Apa aku rasa? Jangan tanya. Secara spontan nya, air mata jatuh. Haha semua gerun ye? Pakat bg cool habeh. Tenenenene T.T Pengetua SMK Sultanah Bahiyah, Pn Rahinun sudah turun bersama fail di tangan Pn Ruzila. Jantung aku nk terkeluaq dh. Alia Amira, Natt, Wan Alia, and Aleen pun lagi takutt. Haha. Aku try tenangkan hati aku. Dok kata result tipu tipu tipuu..... Satu satu nama panggil calon straight As dan nama aku takda :') Dan Teacher Ruzila kata "Ok nama yg tidak dipanggil, sila ke guru kelas utk mengetahui keputusan anda." 


As expected, B aku mmg english. Hm Idk why, selalu sgt slack dkt subject tu. Dari UPSR lagi. Lepaih tu, Abah mai tanya berapa, aku pun dengan tk bersuara teruih dgn spontan mengeluarkan ketujuh tujuh jari aku. Hahaha. Then menangis lagi lagi dan lagi. Mama pulak mai tanya. Time tu aku takda perasaan malu dah nak menangis teresak esak haha. Dan secret partner aku yg diisytiharkan dari form1, Farrah Syazana tolong tenangkan aku. Dia pn dengan semangat explain apa aku pn taktau dekat parents aku. Terima kasih pinjam bahu utk menangis, Farrah Syazana. Kahkahkah :b 

"Its about finding the person who will be standing there wiping the tears away, holding you in the arms after a fight."

To be honest, aku sangat sangat jealous dengan rakan rakan aku yang dapat straight As. Waktu tu aku rasa macam macam. Aku rasa akulah hat tk cerdik, frust tertonggeng, haha smpai msg org pn aku tk reply smpai rumah tu. Kepada yg pernah frust putus cinta, itu tk teruk dibanding frust aku yang ni ok. Haha. maybe org ckp aku tk bersyukur. Bukan bukan, jgn salah faham. Aku bersyukur sgt sgt. Alhamdulillah, terima kasih :) Tapi, aku expect lebih pada tu. Dan bila kita expect something, dan kita tk dpt, sumpah down gila T.T Tapi alhamdulillah, lepas beberapa jam tuu aku dh okay dah :) Kawan kawan, family aku, seniors, juniors yg bagi kata kata semangat. Hihi thankyou!

Mungkin Allah tak bagi 8As dekat aku ada sebabnya. Allah dh buat yg terbaik utk hambanya :) Mungkin nanti aku akan salah gunakan "nikmat" 8As tuuu, kita tktauu. Right? Apa apa pun, aku bersyukur. Sekurang kurangnya aku takdalah kecewakan parents aku. Mama dgn Abah pn kemain seronok, so kenapa pulak aku nak frust segala bagai? In Shaa Allah, I will try my best in SPM. So, kepada sapa sapa yg dapat straight As tu, congratulation to all of you :) Dan kepada yg bukan straight As, tk bermakna kita tk cerdik, cuma rezeki kita takda. Ingat, "Allah tk bagi apa yg kita nak, tapi Allah bagi apa yg kita perlu."


p/s : Saya akan menuntut apa yg telah dijanjikan dan Aqilah Abd Samad, thankyou jugak atas semangatnya XD