//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


If I could stop time.....

Assalamualaikum :)

Bila dah lama stop ber-blogging ni then dh mula start balik benda ni, dia jadi ketagih nk post. Haha. No. Actually, lately ni byk benda yg bersawang sawang di kepala otak aku ni. "Apa yg aku pikiaq kan sgt?" Well  , buat macam masalah aku byk sangat. Haha. Aku pikiaq macamana kehidupan aku next year. Macamana kalau aku dapat tawaran tu? Sanggup ka aku tinggal kawan kawan aku? Sanggup kaa aku tinggai apa yg ada dekat Bahiyah? Aku boleh catch-up ka pelajaran dekat sana? Aaaaaa like seriously pening sgt. Hm even pnh ada sorang senior ni kata "Result trial aku tu macam emmmm susah nk dapat SBP" Haha tapi aku kisah apa. Aku apply ja. Dapat tk dapat, lain cerita. 

"Zu, kenapa tk apply MRSM? Rugi oh. Mara akan jaga kita sampai anak cucu kita."
Haha Farrah marah sungguh kot. Em tapi, dah terlambat.....

Ok stop it. Aku sebenarnya nk cerita pasal classmates aku. Sementara masih sempat, aku cerita laa. Mana nak tau, kot esok aku dh takda. Hihihi. Dari kiri ke kanan.

Seperti biasa, muka yg duduk depan, semestinya aku dengan Najmi. Haha dari tingkatan satu sampai ke tingkatan tiga, km berdua lah muka muka antara yg duduk di depan dan Najmi lah deskmate aku yg setia sampai sekarang. 

Najmi. Ramai dah cakap dia kalot. Yaa itulah hakikatnya. Hehe maaf yaa. Tapi dengan kalut kalut dia tulah yg homework dia cepat sungguh siap. Cena hah nk cakap? Aaa dia ni buat kerja kalut dan cepat dan kemas dan ok siap. Dalam kelas, boleh dikatakan semua classmates dh berbuih buih nasihat dekat dia. Nasihat apa? AIR TIN! Dia ni boleh dikatakan sehari 5tin pn dia minum. Katanya nk bg kaya toke mesin tin tu. Sampai satu tahap, km tklarat nk nasihat dh. Aisya and Yana p tampai note dekat mesin tu. "Najmi Syamila tkboleh beli" Aaa something like that lah -,-' Sampai tera tuu kot. Haihhh. Dan dia ni fanatic sungguh dekat korea. Korea korea korea dan korea. Dah laa tu. Stg byk byk, dia terlebih kembang pulak. Btw orgnya baik dan cantik :)

Wan Nur Alia. Gadis yang sangat cantik. Mukanya ala ala org putih gitu lol. Haha pandai Sejarah. Yaaaa waktu trial dulu dia org ya paling tinggi dapat Sejarah. Congrats btw .__. Haha jealous sebenarnya. Hm dia ni tiap tiap hari mesti akan sebut "Hindustan" dan "Nasi Mamak" Everyday. Dia ada bakat yg terpendam. Iaitu dia sangat berbakat dalam menghafal. Ohya bukan hafal fakta fakta sejarah mahupun Geografi. Tapi lagu lagu hindustan. Haha sekali dia tengok, terus zapppp serap dalam otak dia. Hebatkan? 

Aina. Gadis yang sangat bijak. Kreatif, pandai. Fyi, bulan 12 ni dia dapat tawaran ke Universiti apa tah atas jurusan Biology. Gila hebat. Under permata pintar. Bukan calang calang org kottttt. Dia pn peminat korea. Apa yg dia tau, korea. Sekepala dengan Najmi. Hm kadang kadang terasa dipinggirkan bila depa asyik sgt cerita pasai korea :( Haha 

Aisyah. Dia niii em pandai Math. Ahli kawad St.John. Kenangan dia time lawan tu, tapak kasut tercabut. Kesian kot. Takpalaa, panas tapak kaki pn berbaloi what, johan tuu. Dia ni tk byk cakap. Aaa tu saja kot.

Najihah. Gadis bermata empat dan cantik. Pandai kot. Dulu 2K1. Mmg bila masuk 3K2, dialah yg jadi top5 dekat kelas kami. Hm semua subjek dia pandai. Yaaa dia study group dan agak pandai bahagikan masa. Dan dia ni tklaa cakap byk mana pn. Ulat buku. Dan juga ulat novel. Eh ada kaaa ulat novel? Hahaha wtv.

Aleen. Owehhhh sapa tkkenai budak Nasyid merangkap ketua tingkatan 3K2. Dari form1 sampai lah sekarang dia ni memegang jawatan ni. Haha suaranya merdu sekali so no wonder laaa ahli Nasyid kan. Even muka diaaa nampak sekali sekala jaa dalam kelas, tapi dalam diam dia pandai. Tulisan dia cukup lawa. Budak ni banyak peminat kot. Dengan muka gebu diaaaaaaa. Aaaa gerammm >< 

Azyan. Hat ni sapa tkkenai mmg ah. Budak hot sekolah. Scandal keliling pinggang. Haha dia ni sweet. Eh. Haha merangkap penolong Noorazleen Idros dan murid kesayangan Teacher Ung mungkin? Hehehe jangan marah. Dia ni aktif bab bab sukan niii. Hmmm even skandal byk tapi dia tetap setia pada yg satu macam aku. Eh hahahahaha.

Syafiqah. Errr dia ni pendiam. Jarang sungguh nk dgq dia brcakap apatah lagi gelak. Anak murid kesayangan Teacher Ruzila niii. Jangan buat mainnn.

Adila. Hahaha budak ni diam diam ubi berisi. Kawan dia ramai oh. Dalam Kelantan laa, semua dia angkut. Pandai kot. Sejarah dia pandai, Math dia pandai, Geo dia pandai. Aaaa boleh dikatakan semua laaa dia pandai. Hm peneman setia aku balik jalan kaki. Well rumah dekat dekat cuma rumah aku huluuuu sikit. Haha. badan kurus keding. Taktau laaa awat kurus sgt. Haihh feveret Cikgu Norazlin kotttttttt niii. 

To be continue......