//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


If I could stop time.... (Part II)

Assalamualaikum :)

Salam Jumaat everyone! Hv a nice day :)xx Okay then, tujuan nk tulis post ni sbb nk tunaikan janji nk post utk kawan kawan yg baris tengah pulak. Kalau nk post kedebuk semua sekali, em esok lusa belum tentu di-postnya benda ni. Haha tklarat bro. Campur malas sekali nk type panjang panjang nuh.

Huwaina. This girl really really funny. Haha lawak dia secara spontan. Spontan keluaq dari mulut dia. Dalam kelas aku krja gelak dgn lawak dia. Even baru this year kami sekelas sekali, tp tkjadi masalah pn rpt. Yepp, aku bukannya rapat sgt pn dgn minah ni. Tapi em boleh laa. Kami 3K2 nii kira bila nk exam, semua bersatu. Haha study ramai ramai. Huwaina ni baik. Tapi kadang kadang dengan lawak spontan dia tu, ada lah pihak yg sakit hati termasuklah aku. Dia cakap direct teruih. Takda main belakang belakang dah. Haha takpalaa. Better than cakap belakang kan?

Sopie. Haha nama dipanggil opie tapi ini untuk kami semua ja. Bukan untuk Cikgu Norazlin. Cikgu panggil dia Sopi'e' Dia ni tulisan diaaaaa sangat "BESAQ" Sampai kena pakai kanta nk baca. Eh? Haha nipu jeee. Takdalah kecik sangat tapi em tulisan dia lah paling kecik. Ya Allah, jimat ink teacher kata. Ex Aten Bella ni. Uhuks

Anis. Anis ni sapa tkkenai. Ketua plantun Kadet Polis derrrrr. Dalam kelas mana pernah nampak muka. Eh tipu lagi. Hahaha dia ni pandai math. Gadis yg asalnya dari Terengganu. Aaaaa am I right? Ayu gitu lol. Dia ni kalau sekali topup, RM30 tu biasa ah. Aku taktau apa depa buat? :o Eh orang kaya, biasa ah. Alhamdulillah :)

Hafizah. Hahahaha dia ni aku asyik ingat aksi mengoda dia jaa. Ih geli aku Fizah oi. Dahlaaaaa kenit. Dalam kelas bergaduh dengan Syahirah ja kerja dia. Elok lah, sorang pendek, sorang renjong. Haha takpa weh :3 Pendek tu comell. Dia ni "mesra alam" sungguh. Cikgu mana yg dia tk rapat? Habaq mai. Cakap pn byk. Tapi mulut banyak pn, pandai.....

Syah Syazanani Syah Johan. Kenapa nama dia aku letak full? Ahahaha lantak lah :3 Adik Kaksyud ni. Bekas ketua pengawa 2010. Ehehehe, aku tipu lagi. Daklah, dah nama ayah sama. Boleh dikatakan, mostly cikgu akan tnya dia ada kaksyud kaa lepas baca nama dia..... Em dia ni ganas gila. No, I mean. Kasaq. Dan pandangan mata dia tu..... Em menakutkan orang. Yaa, seriously. Yana dengan Aisya yang duduk tepi dia pn takut. Dia kalau marah, tolong jangan kacau. Nanti habeh lah hampa semua. Ohyeah, dia ni pandai gila Science. Well, Cikgu Azizah merangkap mak sedara dia. Hehehe ;pp Syah, jangan marah eh? *kejip mata*

Farahin. Dia ni pun spesies Syah ah. Kasaq. Tapi dia baik lol. Kadang kadang agak sweet. HAHAHAHA. Pain ooiii. Sweet tang mana aku tak nampak. Bila dh deskmate dia pn Science cekang, dia pn lagi lah cekang. Science selalu highest kot. Errrrrrrr :3 Dia ni tulisan buat kerja pun cepat. Hm

Afiqah. Hehe gadis ni sangatlah bahaya. Gadis? HAHAHA. Dia ni taktau nk describe macamana. But dont worry, dia baik :P

Diana. Diana aka Baby D. Hohoho. Aku taktau since when nama "Baby D" ni boleh tercipta dan dah jadi panggilan untuk si Diana omei omei ni. Hahaha

*Rehat sebentar bersama Kit Kat* *Semakin lama semakin sikit nampak gayanya* *HAHAHA*

Khairul Asma. Dia ni jangan tanya. Aku benci dia. Dia pandai kot! :( Dan jadi kegilaan ramai. Kan weh? Hahaha dulu K1, maklumlah. Mana takpandai en? Tapi dia ni aku tengok suka jaaa peqati orangggg. Haha taktau awat. Dia suka kacau Najmii. Hm kawan baik Ayuni Hashim.

Aisyah Azhar. Aisyah oh Aisyah. Rahsia apa bg jadi tinggi weh? Haha gadis PRS ni tinggi sungguh dengan segak berkaca mata *hiperbola* Dia ni kalau sehari tk tengok cermin tk sah. Eh dak. Aku pn tgk cermin tapi bila aku p toilet lah. Dia ni dekat meja dia pn ada cermin. Tudung dh jadi elok dah. Dok tengok lagi cermin tk habeh habeh. Btw suara diaaa... Hahaha

p/s; Jangan lupaaaaaaaa this Sunday. My birthday xoxo Hahaha siapkan hadiah secepat mungkin. Nanti post. Thankyouuu :*