//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Bercampur Baur

Assalamualaikum :)

Hey my dear fellas, sebenarnya nak cerita pasal birthday. Sepatutnya post ni dipublishkan pada 25Nov tetapi akan kemalasan yang melanda diriku ini tidak dapat dihalang, jadi terpublish laaa post ini pada 1 December 2012 :) Hohoho apakah yg aku merepek ni? 

Macam hampa semua, bila birthday nak dekat mesti rasa excited semacam kaaan? Yaaa, same here. Tapi taktau la maybe ada certain yang mungkin tkrasa mcm apa yg aku rasa. Boleh dikatakan, sebulan sebelum birthday pn aku duk count down dah. Haha punya laaa excited kan :P Apatah lagi seminggu sebelum. Rasa macam nakpi lajukan masa tapi apakan daya...... Aku tk sehebat itu ><

Tepatnya pada 25Nov, mama panggil "Kakak, Happy Birthday" And I was like, "Eh dah pukui 12?" Haha sebab aku actually tengah ralit duk online so aku tk berapa sedaq. Kehkehkeh. Yg send msg dekat aku first em dirahsiakan. Sebab nanti ada pihak yg baca ni then gaduh pulak. Hahaha second, Najmi! xoxo :) Dan diikuti rakan rakan aku yg lain. Sebenarnya tetiap tahun, org yg pertama wish adalah jengjengjeng...... HOTLINK! Hahaha dia laaa yg setia hantaq msg dekat aku dan hotlink jugalah yg org first bagi hadiah, free call selama satu hari. Tahniah tahniah *tepuk tangan* Haha actually tkkisah pn sapa first wisher, last wisher 200th-wisher and bla blaaa. Dah wish pn dh cukup bermakna bg aku. And mungkin yg wish dalam twitter and facebook tuu mesti ah bantuan benda tu kan :P Haha tidak mengapa, janji ikhlas. 


Thanks to my family sebab bg hadiah hoho. Along dengan Kakngah sanggup masuk kerja lambat sebab nak bg pi makan? Tak ke awesome gitu? Lol. Even mama dgn abah kerja haritu tapi em takpalaa dah abg abg kak kak ambik alih bawak aku pi jalan. *happy face* Tapi birthday gua kalini, takda sambut sama itu TRS aaaaaaa. Mana cedih pun :( Hm Najmi dah fly fly away p Surabaya dah. Byeee weh *lambai tangan* Terima kasih untuk hari Rabunya xoxo XD Ada hat rasa bersalah pn ada. Hahahaha lawak Farrah Syazana ni. Ehehehe aku tkkisah pn laa. Sebab aku ngaku kadang kadang aku pn bukannya ingat birthday org sangat. 


Tadaaaaaaa, percaya atau tidak harini aku dah 15tahun 5hari hidup. How fast time past. Cepatkan? Huuu time flies~ Macam tksangka pulak tinggai lagi 30hari aku jadi murid tingkatan 3. Lepasni, dh Form4. Subject tambah. Subject baru. Alam baru. Aaaaaaaa I just cant believe it you know. Unbelievable :O Dan pada bulan ni jugak, result PMR akan keluaq. Apa aku rasa? Ofcoz nak terkeluaq jantung ni haaaa. Takut gerun gelisah semua ada dah ni. Tambah tambah parents, cikgu dan AKU SENDIRI letak harapan yg sgt tinggi dekat diri aku. 8A. "Itu bukan mudah tapi itu tk mustahil." 8A bukan senang weh. Sekarang ni, apa yg aku harap, usaha aku selama hampir 9bulan ni ada hasil yg memuaskan. Aku dapat apa yg aku mimpi. Semoga dekat sijil peperiksaan tuuuu, aku takmau tengok B langsung. Tipu lah kalau sapa takmau 8A. Tipu tipu tipu! Tapi kalau aku tkdapat, mungkin Allah dh atur yg lebih baik. In Shaa Allah aku akan try move on. Wish all the 97's will get 8As. Amin Ya Rabbal Amin.