//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Almost a half of a year

Hi assalamualaikum dear fellas. Yes tajuk di atas. Almost a half of a year I didnt update my blog. Sudah penuh yaa tahi tahi cicak yang sudah menempekkan diri di sini. Actually aku macam terkejut. Hahaha why hah? Maybe sebab lama gila lah kot kan. But nvm, we starts again. Belum terlambat untuk mengakhiri dunia blog ini. 

As aware, PMR is over. Eh 2weeks ago. Hehehehe :p And well, kadang kadang dunia selepas PMR ini agak membosankan jugak dan kadang-kadang ok laaa. Ok dengan aktiviti yang cikgu cikgu buat. Hm, setelah lebih kurang 6bulan aku meninggalkan dunia blog ini, sudah semestinya tersangat banyak benda yang jadi dalam kehidupan aku. Nak cerita semua dekat sini, mustahil lah sangat kan. Sampai esok pagi belum tentu siap. Anugerah Cemerlang, Hari Sukan, Jamuan Pengawas, Juara, Mohon Restu, Pecutan Terakhir and   whatsoever. 


Alhamdulillah time PMR hrtu aku dengan jayanya boleh menjawab. Better than trial, I guess. Kenangan waktu PMR memang tersangat banyak. Study dengan Najmi, Wan, Aina, Alia Amira and Anisa. Kalaulah ditakdirkan next year aku ada rezeki ke skolah lain, surely aku akan merindui kalian. Ahaks. And especially you, Siti Najmi Syamila Hanim. Yes aku sayang hang :'( 

Actually aku baru ja balik kem ARP dekat Taman Negara, Teluk Bahang, Pulau Pinang. Sangat best! Abah, Abg Pijan, Abg Jat, Abg Zaki, Abg Wan, Kak kak FC, Cikgu Zatul, Cikgu Saidatin, group 7, seniors and semua yang terlibat. InsyaAllah akan proceed lagi sampai pingat gangsa. Hahaha ya azam aku buat masa sekrang, siapkan buku log dan insyaAllah bulan 3 dapat pingat. Even kem ni banyak aktiviti yang relax tapi best. Hiking, lepaskan anak penyu, tgk sunset tepi pantai, malam kebudayaan, masak sama sama, korek tanah sama sama, tidoq dalam kemah yang agak basah dan pasir punyala banyak. Uhuks, memories. Bak kata Teacher Fariza "Pengalaman tak boleh dibeli" Ya pengalaman tu sendiri yang alami. 


Last but no least, goodluck to all SPM candidates. Do it well okay. Gegarkan pentas Sultanah Bahiyah next year. Once again, semoga berjaya Nad, Akmal, Min, Mira, Ika and seniors Bahiyah. Dan to you, Nur Aqilah Abd Samad, saya yakin awak boleh :)