//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


La Tahzan

Assalamualaikum :)
Long time no see ha? Rindu? *angkat tgn please* Oh yeah, busy dengan hw and malas nk update jugak sebenarnya. Tkpalaa, blog ni tk ramai pengunjung pun so update setahun sekali pun tkpa. Humble :| HAHA Terdetik hati nk update ni sebenarnya hati tgh duka lara. Dugaan~

Hurm Cikgu Sh Naemah dah bersara :'( Dulu dgr senior senior kata, byk dpt A sebab dia. Kenapa tksempat time kami? Sgt sadis. Even dia just ajaq km dalam 3bulan setengah, tp aku tau dia baik. Dia bukan garang, tp dia tegas. Dia nk kan yg terbaik dr anak anak murid dia. Tapi, cuma km jaa yg pkq negatif. Rasa mcm byk gila buat dosa dkt dia. Hm time nk dkt dkt nk bersara, baru rasa kehilangan dia. Alhamdulilah, sebab dia jugak, kerja kursus KH km dah siap :) Tkpayah kalut kalut dh nti. Dia mmg push gila and alhamdulilah semua A (: Hari isnin haritu, last class dgn dia. Kata kata nasihat dr dia mmg menyentuh hati aku *ewah* haha sebak kot. Akhirnya :'( Tkku sangka~

Sedih jgk bila onl. Baru ja onl dia dh off. Tup hilang~ Lagi laaa tksangka. Benci? Meluat? Nk jauhkan diri? Or anything else? I dont know. If I can read your mind. Haaaa but impossible. You cant understand me, bcoz youu are not in my place. But nvm, aku serahkan semua dkt Allah. Sejujurnya, dulu aku prnh give up and I want to end this .......... But I know, everything happen have a reason. Aku tktau apa niat dia. Only God knows. So, redha :')