//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Family Day Kelab Media Elit Kedah :')

Assalamualaikum ;)
Em hii setelah beberapa hari saya menghilangkan diri buat sementara waktu. Hahaha. Tensyen tesyen. Okay forget it. Emm kemarin dgn hariniii ada family day dkt Edc-Uum Hotel. Awesome :) Haha best kott. Seriously. Haaa mula mula time mama bgtau kta ada family day minggu ni. Aku dgn Nad mcm ohnooo Sabtu sekolah. Then tgk tgk Nad jaa sekolah. Aku pn nkp mcm rasa brsalah laa pulak. Tkkn nk tnggai dia kt rumah dgn along aku jaa? :o Tkkn nk ajak dia p and tkpyh p skola? Em tapi dia skola harini pn just ada merentas desa. Hikhik. Then tetiba along kata " P laa, malam nanti along p ambik" Whoaaa seronok teruih haha. Kau ade? Along baik ;p Okay stop.

And kemarin jgk nk celebrate birthday Mr Crab tu, tp dia pulak tkboleh maii. Hm so tk jadi laaa segala yg dirancang dgn jayanyaaa. Aiee. Hm tkpalaaa, p dgn abah, ain, Nad uum. Mama p awai awai lagi. Sampai tu dpt bilik yg sama mcm bilik haritu. Alaaa tapi tkpalaa. Hm dok dlm bilik lebih kurang setengah jam, tapi tktaaauuu nk buat apaa. Then turun bawah. Usha usha pekerja kt situ. Haha jk ;p Just ambik angin jerppp. Hm then bla bla blaa. Tibalah masa utk Makan Malam. Yehha :')

Malam tuu pakailaa cantik cantik. Ewah haha. Em tapi mlm tu jumpa 'dia' Jadi mcm tktentu hala. Cehh tapi buat cool jaaa. Eh km tkmusuh. Boleh jaa jadi kawan. Dok meja sebelah pulak. Anyoyoyoyo. Hm mlm tu kalau tk upacara majlis pukui 8 tapi disebabkan VVIP mai pukui 8.45. 45minit tuu dok jaaa kt meja makan sampai tktauu nk buat apaa. Then mulaa laa pengerusi majlis pnge pengerusi kelab media kedah and so on. Kak pengerusi majlis tu cantik :) Hahaha sempat lagi usha. Hm ketua uum tuu cakap lamaaa gilaaa. Ya ampun, dh laaa dok tahan lapar. Sabar jelaa~ Then ambik makanan. Emmmmmm makanan sedap sedap ;) Sambil mkn ada budak uum menyanyi. Suara depa sedap. Tapi aku lebih focus kt makanan hahaha.

Then lepas mkn ada upacara penyampaian hadiah and
cabutan brtuah. Family aku dpt numb 031. Mula mula mmg tk brtuah and atlast sgt brtuah haha. Hm hadiah lumayan kottttt. Ada yg dpt hp. Katanyaa BB Torch HAHA. Mountain bike, mesin basuh otomatik, tv plasma, and mcm mcm. Uncle shah dpt masin basuh otomatik. Hadiah makin lama dh jadi milik org, num 031 tk sebut lagi pn. Aku kata dkt along " Hm along jom balik ah. Mmg numb ni tk brtuah sggh. Balik p lena lagi bagus " Haha give up dh laa. Then hadiah tnggal lagi satu. Tv plasma. "Numb yg bertuah seterusnya ialahhh 0....3.....1!!! HAHA yang adik aku Ya Ampun buat maluu dok buat syok sendiri dia. Emm aku pn mcm syok laa jgk. And semua org mcm " Oh Pn Robiah mlm ni tgk tv baru laaa" Then time nak naik pentas, numb yg 031 satu tu tkda. Nahh depa nk numb tu utk bukti. Mula mula tk jumpa nk cabut numb lain. Then alhamdulillah jumpa :) Tkku sangkaa~ HAHA lepas ni tv letak kt bilik aku. Hehe jk ;p

Then nk bersurai dah, antie Norish dgn anak diaa, Ika nyanyi. Emmmm suara ika merdu haha anis pn nyanyi. Rasa mcm nkp join tp stg org dlm hall tuu melting dgr suara aku. Kahkah jk jk. Thennn disebabkan cousin aku skola, aku trpksa balik dgn along. Harini acara lagi best. Pagi tu jogging, ptg tu mcm sukaneka kot. Tssk tssk sedih ;( Tapi tkpalaaa, aku brkorban demi dia. Haha thats all. Kbyeee :)

#gambar lainn camera man ambik. Haha