//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Day Three

Assalamualaikum :)
Fr a long time, aku hilang lagi. Haha who cares? Em biasalaa, busy sikit kebelakangan ni. Tambah-tambah dgn nk mid year lagi. Ohnooooooo \die/ Post ni nk buat utk challenges tu. Dh lamaa sgt tertangguh. Lama sgt sgt. Haha biarin. Act dgn malas sama nk update. Bukan ada org yg baca pun kan? Hm tkda apa dah nk crtaa. K start (!)


10 things you hate

1. Tksuka org paksa aku buat benda yg aku tksuka.
2. Tksuka org panggil aku dgn nama yg aku tksuka.
3. Tksuka breakfast sb tu selalu sakit perut p skola.
4. Tksuka org stop msg dgn aku mcmtu ja. Atleast tkda cred, bg hint. Byk benda boleh buat.
5. Tksuka tggu org reply msg lambat even sometimes aku suka reply msg lambat.
6. Tksuka org control hidup aku kecuali my family.
7. Tksuka kena tengking. Nanti akan jd ketaq. Haha cengeng.
8. Tksuka org yg salahkan aku. Dh mmg bukan salah aku.
9. Tksuka org paksa mkn time aku dh kenyang.
10. Tksuka org complain pasai barang yg aku dh beli. Kira bagus aku tolong ;) Haha jk.

p/s ; Act aku tktauu nk tulis apa. Ada yg aku hentam jaa tuu. Semua tu bukan fakta kesemuanyaa. Haha thats all. Kbyeee <3