//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


13 April 2012

Assalamualaikum.

Worst! The suitable word fr today. Sebab aku tktahan sgt aku trpksa tulis. I'm so sorry. Kebenaran. Yes, mmg kebenaran menyakitkan. It just like :O Aku tktauu nk describe mcmana. Tktau nk habaq mcmana perasaan aku. Sakit aku. Selama ni aku telan. Semua benda yg aku dpt aku pendam. Aku tkmau buat keras kepala. Aku tk tggu org mai pujuk aku. Sebab aku tau, bila aku merajuk, tkda sapa mai pujuk. Mimpi! Mimpi yg tkpernah jd kenyataan. Aku tkdpt nk predict lepas ni sama mcm dulu ka dak. Otak aku blank buat masa skrg. Kosong. Aku tktau apa aku patut buat. Yg pasti, hati aku sakit sgt. Thanks to someone yg dh support aku. Ada dgn aku td. Pertama kali dia dgr aku nanges. Malu jgk aku :/ Aku tgh sedih, dia buat jiwang. Mau tk ngeh. Haha \fake laugh/ Hm, apa apa pn. Aku prcaya. Semua yg berlaku, mesti ada hikmah di sebalik semua ni. Hidup aku mmg sadis. Sangat. Tk mcm org lain. Tapi aku bersyukur sb still ada dgn aku time aku perlukan depa. Thanks again :) And to you, i just want you to know, iloveyoutoo. Tapi aku tk boleh nk ungkapkan sb entah aku rasa mcm.. Aku tkpasti. Apa pun, janji aku dia yg trakhir. Sb aku dh tawar hati dgn semua ni. Anyway, thankyouu fr everything :)


\challenges utk Day Three akan ditangguhkan buat sementara waktu/