//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Tetiba jaaa :)

Assalamualaikum :)
Harini tetiba ja aku rasa mcm birthday aku nk dkt dah. Padahai lagi lapan bulan nuh. HAHA. Ni mesti birthday Najmi laa ni. Effect kt aku habih. Excited ni. Wahahaha. Hum, aku nk hadiah dotdotdot time birthday aku ni. Kahkahkah. Bg hat tahun lepas dulu.

Jam Tangan :)
Aku suka kumpui jam tangan. Aku rasa mcm fob
ia tgk jam. HAHA kira nkp beli ja. Cantik kot. Lawa lawa. Dkt dalam almari tu, penuh jam. tapi kebanyakan tkda bateri Wahahaha. Aku suka jam yg simple simple. Tkmau yg nmpk mcm semak sgt. Tksuka tksuka HAHA



Beli laa yg jenama jenama kay HAHA. Dak tipu jaa. Aku suka jam swatch. Design dia cantik cantik. Dh ada dua dh. Satu warna warni and purple. Warna warni tu ada junior aku bg hilang :( Yg purple pn aku tktauu aku tauk mana. Huuuu nk cari tklarat.

Beg tangan :)
Tkda laa beg tgn mcm mkcik mkcik pakai tuu. Sesuai dgn umur laa kan. Semua brkaitan dgn tgn ni. Nti dpt penampaq hahaha. Hm sama m
cm jam jgk, tk brpa suka yg crowded sgt. Yg simple jaa tp cantik (:


Teddy Bear :)
Hm bear? Act tkbrpa suka sgt kot tp boleh laaa nk bg anak menakan main. HAHAHA. Bg yg comey comey skt kayy? Besar besar.

Hat tu jaa kot yg kuaq dlm kepala otak time ni. Byk lagii. Wehehee act saja ja. Tkkisah pn nk bg benda apa and tkkesah pn nk bg kaa tak. Hewheww. Ingat lagi dulu-dulu time birthday, depa sllu bg stationary.

*Duit pn boleh (: