//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Ohmaiii --'

Assalammualaikum :)


#gambar lama. ignore it#

Salam sejahtera, salam ukhuwah dan salam 1Malaysia. Hahaha. Tekanan perasaan akibat terlalu byk hw. HAHA tkbyk tera mana pn act. Cuma aku yg tangguh kja, so jadi byk huaaaaa :( Nk tkq background blog ni, tp cem malas cena tktauu. Mesti readers-2 ku sekalian boringg kn. Bukak jaaa benda yg sama #bajet byk org nk baca blog ni# haha. Nantii aku tukaq. Susah tkq skrg. Dgn nk cari theme tu apa lagi then kena edit html apa segala bagai. Hm boring p belah. NOW! LOL kidding okay (sepupu aku dok ckp dgn bear aku. Okay dia mereng) HAHA

Hoiiii gepren-2 Mr.Pmr, dont u realize now dah masuk bulan tiga. TIGA okay?! Dah bersedia kaaa dari segi mental dan fizikal nk date dgn boypren kita 8hb 9 ni. Huuu mmg nmpk lambat lagi, tp pejam celik, tetttt dan 7hb 9 haha. I promise i'll make my parents proud of me :*


Next, aku dh blh undi utk pilihan raya. See see, how lucky hahaha. Undi utk head prfct, timbalan dgn penolong jaaa. Stg jeles pulak kan? Haha aku pilih tuttt, hahaha undian adalah rhsia. Okay tk kisah pn sama ketua kami kami. Kalau blh lima-2 org yg dicalonkan tu semua jadi haha. Baru setaii. Nk tau dakkk? Huu aku dh start addicted dkt korea. Tepuk tgn sikitt --' HAHA bukan apa, dulu aku benci gilaa dekat korea. Before that, bkn minat dgn org korea, just cerita dia sahaja okayy. Deskmate aku iaitu Najmi laaa yg dok korea korea korea setiap saat okayy. Bila sebut korea, mcm nk kedebush bommmm jaaa muka dia. HAHA lawak weh . Stg tkmau kwn dgn aku pulak. Jalan cerita korea ni agk best. You should try. Hewhew especially crta 'While Were You Sleeping' Awesome! HAHA till here kbye.