//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Ohh Hi :)

Assalammualaikum :)
See see? Haha blog aku berwajah baru. Harini baru rajin nk tukaq layout tu. Huh. Penat. Penat tukaq bnda tu ja. Hm dah 3 hari cuti bg budak budak form3 bahiyah. HAHA jumaat sabtu km skolaa okay. Hw dlm proses nk siap. Online sambil buat folio. Alhamdulillah boleh tahan. Huahua.

Hm hari ahad haritu, cousin aku dah selamat menjadi milik org. Wah HAHA. Husband dia hensem ^^ Jgn mrh. HAHA, mmg padan laa depa. Bagai pinang di belah dua | Kalau buat dlm karangan ni, cnfirm cikgu Mazuin bg mrkh lebih haha | Sorang sorang cousin aku kawin. Lepas ni tk boleh dahlaa nk ajak p mana-mana. Dia mestila dgn husband dia kan. P honeymoon jgn lupa ole-ole yg Manja. Kalau dh dpt anak nti, boh nama Izzati. Bg comey mcm mksu dia. Wuahaha. Okay dakdak. Semoga kekal hingga ke syurga :)


Fixie adik aku hilang. Nk gelak ka nk sedih? HAHAHA jahatnya aku. Ada baik, ada buruk hilang benda tu. Baiknya, dia dok rumah jaa lani. Tkp mana mana dah. Good. Boleh tolong aku kemas rumah. Aku goyang kaki. Haha. Duit boleh cari dik, nyawa tkboleh. Yg buruk nya. Dia nkp ngaji kaa, kedai kaa. Aku yg kena hntq O.o Hm malas gila. Kadang-kadang mood buat hw tgh rajin, suruh hntq p ngaji laa, teman p kedai laa. Aieee. So skrg dia nk beli basikal baru. Byknyaa duit hg. Kumpul laa duit hg sndri. Jgn gedik mntak kt mama ka abah ka. Hg bg hilang, hg tnggung. Kesiannnn :)


Muka rindu dkt KA