//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   



Assalamualaikum :)
Hi hurrmm shoo sad ni. Mama dh p dah pg tadi :( Semalam rumah aku ada buat kenduri sikit. Hm tklaa knduri, tp tktau apa. Otak blank -_________- Cousin mai rumah. Ramaii gila sampai tktau nk dok kt mana. Acewah HAHA. Pagi tadi bgn awai, hntq mama kt airport. Mula-mula tu mcm tkrasa apa lagi. Naik kereta tu dh sikit-sikit sebak. Kt airport time mama check in apa tu aku dh menangis. Tp dilah ja yg nmpk.

Then duduk sat sembang sembang apa semua. Dh 8.45 kena masuk. Mula laa salam salam semua tu. Aku rasa tksedap hati. Mcm tkmau bg mama p. Then time aku salam, aku nangis seboleh yg mungkin. Hahaha. Adik aku terok kot nangis. Hm aku try kawal emosi. Ramai jgk p hntq mama. Along ikut mama sekali, tp along aku p tempat lain. Just fly sampai KL ja. Kalau boleh aku mmg nk ikut, tp tkboleh :( Hmm

Mcmana aku nk hidup tnpa mama, 2minggu kot. Hm skrg pn dh rindu. Mcm mcm ada dlm kepala otak aku ni. Doakan semoga selamat p dan selamat balik :) Amin. Pukui 2.30 abah hntq p skola. Masuk skola dgn muka tebai. Hihiii pakcik guard tu pun tgk pelik :| Kbyee till here