//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   



Assalamualaikum :)
Post ni nk buat pasai jiwangg and pasrah pulak. Muahaha. Nama pn tempat luahan perasaan. Cehh haha daklaaa. Hari pertama nk jiwang dah. Hm tk tk, melawak jaaa. Merepek lagiii. Btw, skrg ni aku malas dh nk onl. Seriously. Sejak dea dh tkdaaa, rasa mcm mana entah. Hukhuk. Lgpun nk biasakan diri tk onl. Alhamdulilah, sampai skrg, tk mati lagi laaa tk onl. Haha.



Abaikan gambaq tu. Percutian terakhir sebelum bukak sekolah. HAHA. Makan byk gilaa harini. Perut pn dh boroi. Okayy back to the topic. Eh, tkda topic haha. Hm rindu dea ;'( Aku sedaq, lately ni mcm ada tembok jaa halang km dua. Msg pn dak. Kadang-kadang aku msg, dea tk reply. Seriously, mcm nk nangis jaa. Tapi try laaa sedapkan hati. Maybe tkda cred kot kan :) Awakk peg manaa kak oii? Igt aku kaa dak? Hm sabo jelaa.

Kebelakangan ni jgk, hp aku sunyi. Msg pn kadang-kadang. And aku pn malas nk reply msg org. Kalau dulu, tpp rm5, habis satu hari. Skrg? 1minggu baru habis. Huhuu kesian kaaa? Sadis dak? Ops, bukak nk mnta simpati. Sama sekali salah! Nk cerita jaaa. Kadang-kadang, kluaq p mana pn tk bwk hp. HAHA. Kalau dulu terlupa bwk hp jaaa, sanggup kena marah dgn ayah aku suruh patah balik. Skrg? Hm lantak hg laaa. Bosannya hidup mcmni.

Tapi tkpaa, sehari jaa lagi. Lusa dh nk schlaaa. Hum, tklaa boringg sgt kan. Bila busy, tk pkiaq sgt prob. Kan? Cousin aku pn dh mai rumah aku balik, tk laaa boring sgt. At least ada laaa kawan nk sembang. Ni dak, 24/7 dok melangut kt depan tv ataupun dok melayan fb, twitter, tumblr and blogwalking. Herh. Bosan tahu?! Btw, tadi ada prjumpaan pgws. Aku tkp pn. Bukan sengaja, tapi ada kenduri family. So tkp laaa. Takut jgk aku sorang jaa yg tkp. Tgk tgk 24 org jaaa p. Lega laaa jgk kn. Okay laaaa, tktau nk ckp apa dah. Btw, welcome to Bahiyah kpda budak form1 and welcome back to sch! Till here, kbyee :)

p/s : I miss youu, AS ):