//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   



Assalamualaikum :)
For a long time tk update. Mmg susah nk onl skrg. Nk onl FB, Twitter pn susah. Onl dlm fon. So nk update blog lagi laa susah right? And to be honestly, mmg tkblh hidup tanpa benda ni. HAHA! Bohong jaa. Hm byk benda jadi dlm first month skola. Terlalu byk dan tkblh nk cerita ke semua nya sekali. Kalau blh, mmg nk cerita. Sedih, gembira, marah. Semua ada. And bila dh jd 'PMR CANDIDATES' ofcoz mmg busy dari tahun sebelumnya.

Homework? Jgn tnya. Kalau tkda hw, bkn budak Bahiyah leeetew. Sekali bg hw cuti ni, mcm cuti 1 bulan. Hm tp alhamdulilah sempat laa buat kn. Seriously kadang kadang merungut jgk hw byk ni. Tp bila ingat balik azam tahun ni. Teruih semangat. Hahaha. Semangat 5saat jaa pn. Okay jgn pcya.And hari khamis haritu, setelah 1 abad aku tk kluaq town, aku kluaq. Then jumpa habih kaum kerabat. Oh rindunyaa. Muahehe. Saja ja nk hbq. Act tktauu nk ckp apa sb dh lama tk update so rasa mcm ahli baru dlm dunia blog ni.

Nih nasib laa abg aku baik hati, dea pinjamkan broadband dea. Tu pn jenoh aku pujuk. Aku onl ni sebab sebab sebab. Sebab nk bca blog org jaaa. Tp tgk post byk sgt yg mmg aku dh ketinggalan, so aku malas nk bca. Just sorang dua ja aku bca. And aku onl ni sb aku nk onl laaa. Huu biarlah aku jaa yg tau sorang. Terima kasih kalau phm ayat apa yg aku tulih. Tgh serabut otak, ayat pn berbelit belit. Log in FB dgn harapan dia pn onl tp dak.

And aku naru sedaq, FB ni kadang-kadang blh gaduhkan org kn. Mmg salah aku pn. Silly me! To my AS, sorry once again. Rasa bersalah masih menghantui diri ini. Wah jiwang siot. HAHA tkpaalaa. I've to go. Till here. See later guys :) Do miss me ;p