//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Title pleasee?

Assalamualaikum :)
Hi, rinduuu nya nk update blog :) Aku rasa dlm byk byk kali aku p KL, hat ni palingg penat, palingg pokai habis duit akuu. Act, tujuan sebenar-benarnyaa aku p KL, sebab cousin aku nk operate. Just stgh org jaa yg tau. Dea kena operate 19hb harituu. Tp bila p hosp, postpone pulakk 12hb Jan ni. Humm soo harituu, aku peg jalan jalan jalan sampai nk trcabut kaki akuu =,=

Mula mula along drive dari rumah ke Stesen LRT. Park keta dkt situ, then naik LRT turun kt Masjid Jamek. Then jalan jalan kaki, naik moneral p Bukit Bintangg. Hat ni lawakk gilaa. Aku, adik aku dgn ank sedara aku trpisah dgn abg aku dgn cousin cousin hat lain. Sebab org ramai then pkcik monorel tu tutup pintu awai sgt :O Muka adek aku dgn ank sedara akuu mcm ni dh ;'( Haha then along akuu kata Bukit Bintang. Aku pn tggu laa sampai stesen BB. Last skli, cantum balik. Hikhik.

Then dh sampai BB, jalan sampai Pavi. Shopping kt situu punya la lama. Time tu aku pakai kasut flat and aku tktau kenapa tetiba haritu kaki aku luka and sakit. Selalunya okay jaa pakai flat. Then kalut p cari selipar. Kt pavi, tau tauu laa kn barang mahai mahai. Sampai RM20. Setakat selipar, cari tmpt lain pn tkpa. Sandal dh ada. Membazir kalau beli lg. Then tahan laa kaki tu.

Lepas p Pavi, jalan p Times Square. Shopping lagi -,- Nasib setengah di support . Kalau tk mmg pokai sunggoh laa kn. Then nkp KLCC, tp dh mlm. So balik rumah, then mandi mandi peg rumah abg ngah pulak. Balik tu. zzzzzzzzzz teruih. Hahaha punyala penat. Esuk pulak, mama gerak punyaa laa awai sebab nkp melaka O.o Habis lagii duit. Bla bla bla, harini brtolak dari KL balik Kedah dlm pkul 10 mcmtu. Then alhamdulilah selamat sampai :)

Nk suggest satu cadangan, apa kata Kedah maju kn sikit mcm KL? KL ada byk bendaa yg tkda dkt Kedah. Hoho nk kata KL ramai, Kedah pn start ramai dh I think. Domino Pizza, Tutti Frutti, Auntie Anne and mcm mcm laaa. Just cadangan. Kbye ;')

p/s ; Mcm laporan lawatan laa pulokk. Haha.