//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Terima kasih untuk segalanya :')

Assalamualaikum :)
2012 dh nk dekat, tnggal lagi 1 hari jaaa lagi. Mesti semua org buat azam baru kan? Include me. Bagi aku, tahun ni aku sedaq, aku byk main-main. Result aku pun tk sebagus mana. Tk setanding dgn kelas yg aku duduk. Yea, aku admit dulu awai tahun, punyalaa azam bergunung-gunung, tapi yg aku buat dua tiga jaa. Biasa laa, manusia. Err apa kena mengena ni? =='

Tutup buku lama, buka buku baru. Aku nk jadi yg lebih baik dari sekarang. InsyaAllah aku akan buktikan yg aku pn blh dpt 8A. Buleh cemerlang dlm exam. Sejujurnya, aku pn rasa tercabar dgn cabaran Izzati Fadzil. Dea suruh aku dpt 8A dalam semuaa test and exam. Memang susah nk capai 8A. Tapi semua tu tk mustahil. Cuma aku jaa yg malas selama ni. Aku leka. Form2. Semua org still 'honeymoon' kan? Aku pn dulu. Pkq mcmtu jgk. Pmr lambat lagi. Hm tapi bilaa dh dpt result mcmni, baru menyesai. Tapi belum terlambat lagi.
"Gagal sekali tk bermakna gagal selamanya"

Terima kasih jgk fr sapa sapa yg dh menceriakan hidup aku selama ni. Yg selalu bg semangat kt aku bila aku down gila. Yg selalu ada dgn aku bila aku susah. Yg tahan dgn perangai aku. Everything. I do appreciate :') Mungkin selama ni, aku agak menyakitkan hati. Sesungguhnya yg baik datang dari Allah, dan yg buruk dari diri aku sendiri. Kita tk sedarkan yg kita kadang-kadang selalu sakitkan hati org kan? Kita tk sedar perasaan org tu. Hm. Sorry kay. Kadang-kadang aku gurau, tapi ada yg take serious. Kdg kdg aku buat baik, ada yg salah anggap. Hidup ni susah.

Mama, abah, along, angah, kak ngah, kaklong, ain, cousins, trs, kawan-kawan, kak aqilah, kak Izzati, Hanim, kak putri, kak anis and semua laaa. Terlalu byk. Thanks fr cheers me up when sedih. You are the one who light my day. Thanks a lot :)