//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Sweetheart (:

Assalamualaikum :)
Good evening to all my readers. Hehe bajet mcm byk yg baca. Hihi okay nvm. Kemarin kak ngah bg hadiah sebab birthday haritu :) Akhirnya dpt jgk dari kak ngah. Hahaha. First kak ngah text "adik, kak ngah tk beli kot hadiah, sebab kak ngah nk guna duit beli baju sekolah semua dkt anak-anak". And aku pun okaylaaa. Tapi dlm hati, kurang satu hadiah. Cis tkda la. Haha. Then ayah aku balik, dea bg rantai silver dari kak ngah aku :) Hehehe #perlu ka crta?# Yeah, mmg perlu. Peace V

Btw, raya cina nti ada family day dkt Port Dickson or Hotel Cinta Sayang, Sg Petani. Tk sabaqnyaa. Dh tiga tahun kot tkda family day, tetiba ada pulak. Igt kn tkmau buat dh. Okay, family ku sekalian, see u there and I will tuntut my present okay. Cepat lambat belakang kiqa. Mahai murah belakang kiqa. Janji hadiah. Sound like kejam kn? Yeah mmg pun ;p Untung byk sibling. Buleh pau habis-habisan duit depa. Jyeah! Hat tk syok ank sedara byk. Byk tkpa, tp errr kalau mai kt rumah. Aku la jd mangsa. Jd bibik, kena kemaih rumah. Nakhai, rumah mcm @$#&^%#@. Mmg semak tkda tahap. Tp aku tkmrh pun. Syok lagi ada laaa =,=

Sesungguhnya, aku mmg brsyukur dpt family yg mcm ni. Adk brdik yg happening, ank sedara yg nakai, parent yg tegas but sometimes agk sporting. Mmg tk dinafikan, family aku tk sporting sgt dlm sesetengah hal but i know, they knows the best :) Kakak kakak aku duadua dh kawen. Errr abg abg aku sorang pun dk lagi. Bila laa depa nk kawen. Nk jd flowergirl lagi. Wink haha besaq besaq tkbuleh dh :) <----- Muka mntk penampaq.
Okaylaa, till here. Beli hadiah sesiap sepupu sejagat aku. See there. Missyou :*