//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Sorry and please change yr attitude dear :)

Assalamualaikum and Hi peeps.
Okay kemaqin my lil sist kena mrh dgn my mom O.o Teruk laaa jgk bila campur tgn along aku. Well, along aku mmg dea agk garang. Dea jenis tk suka tgk adek adek dea buat perangai. Aku tkkesah apa org nk kata pasai entry ni and aku tau kemungkinan besar adek aku tkkn bca. Aku just nk luah jaa apa yg aku rasa buat masa skrg. Hahaha tp kadang kadang dea sllu bkk blog aku even dea tkbrpa paham apa aku tulis. 

Errr Ain, sorry, kakak bgtau mama pasai Ain p main dkt laluan krta api tu sb nk sedaqkn hg. Hg tau dak, kwn kwn hg tu laki. LAKI okayy. Hg sorang jaa pompuan. Kalau jd apa apa? Sapa yg susah? Mmg betoi apa yg mama ckp, bila hg ada fixie, hg akn p merata. Hg ni mmg dimanjakan, jd laguni laa. Aku bgtau mama bkn sb nk bg hg kena mrh. Sumpah. Tk terniat pun. Sebab aku syg hg laa aku bgtau kt mama. Cuba kalau jd apa apa. Aku tkmau laaa sebut kn.

Hg tu dh besaq, pandai pandai laa pkq kn. Dh nk naik darjah 5 dh. Tkkn yg tu pun tk buleh nk pkq? Kesian tau dak dgn mama dgn abh, tetiap hari dok mrh hg. Sebab tkp ngaji laaa apa laaa. Hg tk kesian ka? And otomatik bila hg kena mrh, aku pun kena okay. Apa yg mama ckp tu betoi, mama bknnya nk hidup selama lamanya. Hg nk jd apa kalau mama dgn abh dh tkda nti? Aku tkminta tp... Dgn p mngaji hg malas. Ish geram aku budak ni.

Aku tk bagi hg brkwn sgt dgn kak agkt hg tu bkn sb aku jeles okay? Aku pun ad laaa adek agkt. Nk ber-agkt agkt tkpaa laa, tp yg mcmtu buleh kaaa? Dgn terdedah sana sini. Dea tuu social! Start hg kenai dea, hg tkhormat aku mcm dulu! Rasa mcm nk bg pnampaq jaaa. Stop laaa jd budak budak. Lg bapa taun dh nk jd remaja. Semua org syg hg. Jgn sebab mama dgn abah dok bg muka dkt hg, hg igt depa tk kesah apa hg buat. Sorry once again.