//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Mr. Potato :)

Assalamualaikum :)
Malam ni akuu nk cerita pasai kawan akuu sorangg ni. Serious akuu rendu diaa sangat :) Lama nyaa tk jumpa dh. Dh dua taun. And nk masuk tiga tahun dh. Sejak sejak darjah 6 dulu, sampai skrg tk jumpa jumpa pun. Maybe tk da rezeki laa kot kan. Aku nk ceritaa pasai budak ni. Tapi sebelum tu, jum tgk diaaa.


Cantik kan dea ni? Yaa. Sememangnyaa tersangat laa cantik. Bangga jadi kawan dea. Okay, dulu dkt Asma dea ni penari. Mmg aktif menari laaa. Dan dea jgk ank ckgu yg buleh dikatakan garang dekat schla tu, Cikgu Najdah Darus :) Jgn mrh yee. Haha. Aku tk pasti bila and mcmna buleh rapat dgn dea. Tp fr sure, dalam darjah 6 tu laa jgk. Sebab km dari darjah satu, tkpnh kelas sekali. Dea pandai lagii. UPSR dapat 5A. Skrg pun dok dkt SAINA. Pandai kan?

Aku tkbuleh lupa time km p lawatan KL and Melaka. Time tu aku dgn Bedah tersesat masuk dkt bas yg majoritinyaa mmg byk budak 6U1. Tapi aku tkkesah and sememangnya aku minta dkt cikgu dok kt bas 1 pun. Time tu aku agk rapat laa dgn geng deaa ni. Geng dea nama 'The Candy Geng' Depa semuaa ni penari and cantik-cantik belaka. Palingg best sgt time lawatan tu. Eh, aku tk bgtau lagi kan nama dea? HAHA. Loqlaq. Nama dea Anis Shahirah.

Kami gelak sama sama, takut pn sama sama. Sebab time tuu teringat hotel yg berhantuu sikit. Hehe. Then time tu jgk Anis menangis, sebab errr salah faham sikitt. Kesian akuu tgk. Then aku dgr laaa prob dea. Hum seronok jgk time nk terima keputusan Upsr tu, masing masing menangis. And aku mmg dh agk yg dea akan dpt 5A. Then bila nama dea kena pnggil tu, dea menangiss se sungguh-sungguhnya. Seronok tgk dea last, dpt jgk 5A. And dea mai kt bgtau result dea. Kami snap pict sama sama. And anis, u know, sampai skrg gmbq tu ada lagi :)

Then sebelum hari last tu, aku ada bg diary aku dkt Anis. Dea tulis pasai biodata dea. And ada laa kata-kata semangat. Tapi aku tk baca sampai laa hari last schla, baru aku bca. Yes, aku menangis. And sampai sekarang pn, kalau aku rindu kawan kawan aku, aku bca diari tu (:

"Mr.Potato" mmg ingatkn aku dkt hg, Anis Shahirah :) Bila tgk iklan tu, mesti teringat diaa. Last word, imissyouu Anis Shahirah and kawan kawan lama yg lain jgk. Kalau Allah izinkan, InsyaAllah kita mesti akan jumpa. Mungkin cepat atau lambat :D