//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Love, Laugh, Live.

Ignore the kebudak-budakan face. Hihiii

Assalamualaikum and Hi peeps.
Okay, entry harini about my old Teacherr. She is Musfirah Morad. Kepada budak budak Bahiyah sekalian alam, still remember her? Sebab kenapa tetiba aku teringat dea sb dea text akuuu #apa aku tulis nih =,= Dan bohong kalau aku tk excited, happy, errr bercampur aduk. Tktauuu nk kata mcmana. And first, just wondering "she still remember me?" Yeah, of coz. Thats why dea still mcg akuu ^^ Woot woot, jgn jeles ;p

----> Cikgu Musfirah is my practical teacher yg buleh dikatakan rpt laa jgk dlm secondary sch ni. Schla rendah lain. Hahaha. Kisah dea bermula mcmna aku buleh kenai and rpt dgn dea. Ckg J ckp yg ada org akn ganti dea utk ajaq KH fr 3 month. Mmg tk dinafikan mmg best dpt ckg prectical. Yeah la kn, sama otak. Hoho. Start dea msuk, klaih dh jd mmg happening gilaaa =,= Asai dea masuk ja, mesti dpt cokelat. Asai dpt cokelat ja, mesti dea masuk :)

And mcmana tktauuu, bljq bljq, buleh trkeluar pasai kem. Then facebook. Mlm tu, aku teruih add dea. And dok gaduh gaduh manja antara guru dgn murid dkt status aku. Mlm tu jgk aku mntk numb dea. Mlm tu jgk mcg. Trololo xD She is the scd teacher yg pnge aku "Izzati" sb dea kata "Zuraini" panjang sgt. Ek? Biasa ja? Hm ignore. Then sejak haritu km mkin rpt sampai ada timbul satu konflik yg ada kwn kelas aku cemburuu. HAHA so funny. Cikgu dengan murid nk jeles? 

Pejam celik pejam celik, lagi dua hari dea nk ada kt bahiyah. And minggu tu, minggu terakhir dea ajaq km semua. Minggu terakhir dpt coklat dari dea. Minggu terakhir dpt melawak melawak dgn dea. And kali terakhir dpt jumpa dea. Sgt laa sedih. Hari rabu hari last dea masuk kelas. And haritu jgk kami dpt result KH. Kami snap, and drama bermula xD Apa lagi, cying cryinggg ;'( Tk silap aku la kn, aku ja mngeh. Over kn? Yeah, i am :) Bila depa tnya kenapa, aku kata sebab result aku. Sebenarnya, aku sedih nk lepaihkn ckg. Tk terasa mcm 3 bulan.

Ckg laaa yg dok bg nasihat kt aku. Ckg laa tempat aku bgtau prob. Ckg laa yg dok reply mcg aku even dea tgh busy. Ckg la yg ajaq km jenis jenis paip and igt lagi bila ada kelas dgn dea. Sweet moment :') Balik tu, dea text aku suruh amek buku KH kt bilik dea, bilik kaunseling. Esuk, aku p dgn Kemy. And dalam buku tu, di selit hadiah :') Cantik sgt. And still now, hadiah tu ada dalam purse aku. Dea mcm tau tau, aku suka kaler pink. 

Cikgu, thanks fr ur advice, thank utk hadiah, thanks sebab melayang kerenah kami semua, thanks sb dh curahkn ilmu dkt km semua. Thanks fr everythingg. Halalkn apa yg ckg dh bg dkt km. We miss youuuu and kalau di-izin-kan Allah, kita mesti akan jumpa :') Hope cikgu selamat dkt Miri skrg. Tempat org tuuu. Takecare <3