//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


I am who I am :)

Assalamualaikum :)
Dh smyg mghrib? Smyg dah? Okay good :D Tk semayangg lagi? P smyg lekaih. Err if mp bca dlm waktu mghrib laa kan. Stg time subuh, mp bca entry ni, p mghrib pulak. Aieee apaa hg merepek ni zaty oii. Eh Zu. Eh apa apaa jalaaaa. Hikhok mlm ni merengg. Hampaa kena paham, mood aku kadang-kadang okay, kadang-kadang dak. Mueheheh ;p

Okay, mlm ni, aku nk crita-ing pasai akuu. Bkn nk show off, riak or etc. Show off? Hihi BM lingkop. Errr apa apa jalaaa. Hm okay, seperti yg sedia maklum nama aku tetttt Zuraini Izzati. Indahnya nama seperti tuannya. Muahaha, mntk penampaq. Dak dak, aku tk indah pun. Aku ni time kecik kecik 'comei comei' gituuu. Hahaha. Tapi bilaa besaq, 'comot comot' laa pulak. Grr tklaaa comot tapi tk cntik.


Abaikan gambar di atas. Tiada motif.

Izzati atau lebih dikenali sbg Zu. Dari td dok merepek. Kk seriouss ==' Aku ni seorangg yg panas baran. Yaa, agk laaa. 50 50 jalaaa. Tk laaa panas dan baran sgtt. Hihihi. Kadang-kadang jaaa. Bila aku rasa org tuu selalu jaa cari, buat masalah kt aku. Mmg aku HOT! Tapi HOT aku tu, kejap jaaa. Tklaa lama pun. Ada dlm 1 minggu. Sat jaaa. Hahaha.

Then, aku ni seorang yg akan di-cop sombong dri org yg tkkenai aku. Yaa, aku admit, mostly mmg kata aku sombongg la. And aku tkmrh pun. Tp kadang-kadang geram ja. Mmg laaa, aku ni kalau org yg aku tk kenai, aku taklaaa layan sgt. Sebab tu depa kata aku sombongg. Tkpaaa, tk mrh pun aih cik abg cik kak cik adik. Kalau nk pastikan aku sombong kaa dak, tnya laa kwn kwn aku. Aku otomatik akn jd 'peramah' dgn kwn kwn akuu. Mmg kalau dok dgn depa, akn jd gilaa laa. Bkn kwn jaaa, cousin, family, and org yg rpt dgn aku.

Aku ni act bukan seorang yg peramah. Yeah, tersangatlah mengaku. Jd kekok bila brdepan dgn org yg baru kenai and org yg dh lama tk jumpa. And satu lagi bila org tu agk special dlm hidup aku, aku kekok nk ckp dgn dea. Idk why. Or kata lain, agk pemalu laa jgk kn? Hum malu maluu ==' Aku malu ka? Hokhok. Tktauu laaa. Pkq sendiri. Aku pn tktauuu ;p

And aku jgk seorang yg sometimes caring gilaa, huhu. Tk buleh belah. Tklaaa caring sampai org rimas. Tapi caringg laa jgk kn. Dan aku kuat jeles. Ya, sapa yg kenai aku, mmg dh sebati dgn kekurangan aku hatt satu ni. Entah laa, aku pn pelik. Sikit-sikit jeles. Mcm nk tabuh jaaa haha kayy joke. Tapi sedalam mana pun, aku jeles, aku tkkn tunjuk. Kdg-kdg jaaa. Kdg-kdg org yg dh kenai aku, blh laa scan aku jeles kn.

Dalam bab share prob ni, mmg tk byk share dgn parents. Sebab entahlaa, aku jd lagumana tktauuu bila share dgn mama atau ayh aku. Kebanyakan prob aku, aku share dgn cousin, kwn or kak akuu. Hm mudah menangis. Hehe ni lg tkblh belah. Mmg mudah menangis. Byk prob, mesti ngeh kn. Then kalau aku jeless sgt sgt tu, lg aku mngeh. And kalau org tengking aku, blh jgk secara otomatik kluaq ayaq mata. Pnh kt schlaa, ada gaduh dgn senior. Timee tu ngeh sampai tk malu dh org ramai. Hehehe okay, cerita lamaaa. And aku jgk seorangg yg cepat touchingg :)

Ni laaa aku. So tolong jgn judge aku sebab tk tauu siapa aku. Bak kata omputeh, 'dont judge people by its cover' Okayy? Till here, see yaaa :)