//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Finally, Fun fair :)

Assalamualaikum :)
Aku baru balik dari fun fair ni. Peningg kepala lg ni. Tp, nk update blog jgk :) Hehe okay, td sampai kt stedium, punyalaa excited gila tgk semua bnda tu. Haha mklumlah, dh lama tk main bnda mcm tu. Last pun, dkt time square dkt KL. Tu pun dh lama mana dh.

Mula-mula jalan punya jalan, tgk depa dok main hat dpt hadiah tu. Then p tukaq token. Abah bg duit, nahaiii serious rasa mcm perli. Byk gila. Aku, ain dgn sharul naik hat besaq bulat tu. Hehe paham paham dh laa noh? Naik hat tu, time dkt bawah. Okay laa lagi. Time dea stop amek sorang-sorang tu, rasa mcm nk trcabut jaa buaian tu. Honestly, rasa gayat laaa jgk. Haha. Then aku naik yg mcm buaian yg tepi menda besaq tu. Haaaa hat tu lagi laaa, dh laa laju. Mcm nk terpelanting aku =,=

Then masa yg ditunggu tunggu. Dup dap dup dap. Aku pkiaq seribu kali nk naek discovery tu. Mama tk bg dh. Sebab aku lemah smgt. Tp ketegaq jgk, aku nk naik. Aku naik sorang, then sebelah tu ada laaa kakak kaa adek tktauu. Time first duduk tk mula lagi, aku mcm nyesai laa pulak. Then bila dh mula, ya ampun. Seriously aku igt mati jaa. Mulut dok menjerit. Dalam hati "Ya Allah, ampunilah segala dosa dosa aku" Haha lawak gila kn? Time dea pusing tu aku igt aku mati dh kot. Then dh habis, dok sembang dgn budak sebelah aku tu. Hat mama aku dok marah, haha. Aku ketegaq jgk. Jalan pun lelongg dh O.o

Game yg last naek hat naga menatang apa tktau. Act just teman adek aku. Ceh, naek hat tu nmpk mcm game budak-budak la kn. Tgk tgk, hm sama level mcm aku naek buaian td. Menjerit lagi. Habis suara aku. Turun-turun, aku nk pitam kot. Dgn muka pucat. Haha tp tkpaaa, pengalaman tu. Dulu kt time square nk naik discovery tk lepaih sb pendek. Hat funfair depa tk ukuq pun tggi ni. Hehe

Btw, td ptg angah aku belanja topup. Hadiah birthday kot. Haha kbye ;p