//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Congratulations!

Assalamualaikum :)
Hampaa semua mesti tau kn harini hari apa? Harini hari khamis. Tk lawak! Okay, harini result PMR kluaq. Dan aku tauu ramai senior yg ketaq sgt. Aku pn rasa kot. Haha. I dont care if nk kata over kaa apa. Okayy drop the topic. Tadi, aku tertidog, and cadang nk msg senior dlm pukui 1 mcmtu laaa. Tgk tgk, shidad msg and she said "8A's" And i was like Ya Allah, congrats. Then aku tanyaa berapa org dpt A dkt Bahiyah? Dea kata 91. Serious terkejut lg.

Then aku bgtau parents aku "Mama abah, schla kakak 91 org dpt 8A" Then parents aku kata, mama dgn abah nk kakak dpt mcmtu jgk. Aku mcm. Ya Allah, mama dgn abah letak harapan dkt aku ka? Yes! Sunggoh aku rasa mcm mcm. Takut, gembira, sedih, kecewa. Mcm aku yg amk result kn? Haha.

Dulu time UPSR, aku just dpt 4A jaaa. And aku tau family aku agk kecewa. Next yr, aku nk gembiran mama dgn abah. Aku nk jgk mcm senior senior. Do pray fr me :)

To senior senior form3, do read this. Congrats yg dpt straight A. Mp semua mmg banggakan schla. And utk yg tk dpt 8A atau 9A, jgn laa sedih sgt k? Pmr tk menentukan masa depan. Spm ada lagi. Congrats again :) bangga jd budak Bahiyah. Next yr is my turn (: