//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Comingg.

Assalamualaikum and Hi peeps. 
Lama nyaa tk update blog ni. Dh berhabuk. Hm makin kurang aktif, makin kurang org blogwalking dkt blog aku yg sememangnya tk byk pengunjung pun. Cousin aku ramai, so malas nk onl. Serabut otak ramai ramai ni. Mcm tkda privacy. Tapi yg pastinya, byk cousin, mesti best kn. Nanti habeh cuti, mesti semua dh pakat 'belah'. Boringgg nya. 

Aku bila tk onl, punya laaa rendu nk tgk 'facebook' blog twitter segala bagai. Tp bila onl, serious tktau nk buat apa. Tp alhamdulilah la, tk laaa ketagih nk onl mcm haritu. Sehari tk onl, tk buleh hidup. Mcm tau tau jaa yg next yr, aku akn di cntrol O.o 

Btw, makin hari makin dh boringg dgn hp baru. Pakai hp touch screen pun kdg kdg susah jgk. Sebab, kdg kdg letak dlm poket seluaq, kunci dh tp dea bkk sndiri. Then send mcg kt org, entah apa apa. Aiyo. Buat malu dh. Pnh haritu, aku cl sapadia tktauu. Cred aku drpd ada 6 rngt lbih tnggai 4 rnggit lebih. Ya Allah, syg gilaaaa. Grrr mcm nk tauk jaaa. Tp nama pun baru, mana nk snggup kn. Hahaha. Okay laaa, selamat malam. Bye :D