//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


=,=

Assalamualaikum :)
Sihat semua? Semakin hari semakin boringgg. Tk sabaq nk schlaaa. Hm esuk buat bubuq asyura dkt kg. Sapa nk mai rasa, mai laa. Haha. Next week, nkp KL. Huh legaa tkdok kt rumah sampai bkk schla. Buleh gila aku jadi nya. Boringg hoi. Hm okayy, lari tajuk.


Err aku berubah ek? Seriously aku tk perasan. Betoi la ckp org, kita selalu tk perasan perubahan diri kita. Org yg rpt dgn kita ja perasan. Sorry sgt if aku ada terbg sakit hati sapa sapa dgn perubahan diri aku ni. Aku tk rasa aku berubah. If aku berubah pun, tolong laa ckp apa perubahan aku. Yeah, mmg aku admit kadang-kadang, bila kwn kwn aku susah, aku tkda, aku tk tolong. Honestly, aku tk da niat tkmau tolongg. Tk terdetik pun dkt hati aku, aku tkmau tolong. Mybe sebab aku mmg tkbuleh tolong.

Mintak maaf sgt. Hehe and aku pun sedar mmg kdg-kdg aku agk annoying kan kan? Sorry, aku tk buleh jd org lain. Aku kena jd diri aku sendiri. And this is me. If aku ada buat salah, tegoq laa aku. Insya-Allah aku tklaaa mkn org lagi setakat ni. Aku perlu kn teguran, sb diri aku belum cukup baik. Aku perlukn nasihat drpd kwn kwn aku. Before that, thanks sb selama ni dh tahan dgn perangai aku :) Till here. Kbye :)