//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


No title -,-

Assalammualaikum and Hi peeps. 
Okay, harini mmg serious bosan gila onl. Tp aku dok mengadap menda ni jgk. Ni la jd nyaa penggangur tk berdaftar. Tktau nk buat apa. Hm, bila tk onl, serious rindu gilaa. Bila onl, boring pulak. Iya la kn, tkda sapa nk tegoq. Dkt chatbox, punya byk org onl. Tp sorang pun tktegoq. Post kt wall pun dh tk berbalas. Apa la nasib aku ni kn? Tkprnh nk happy pun. Apa apa pun, senyum ja XD

Adik aku dh ada fixie, untunglaaaaaaaaaa. Kaler merah biru, ek? Cantik ka? Tk dinafikan mmg cantik. Dea kata aku jeles. HAHA! Jeles la jgk :) Tkpaa, friday is my turn (: Hikhik tggu laaa. Act tkteringin skt pun nk mencuba fixie dea tu. Hm p laaa, tkheran pun :P Cousin aku dgn hp baru dea. Hm seronokla hampa kn? Aku ni? Isk -,- Tkpaa, sabaq. Btw my parents tklama lagi peg Mekah. Hm agaknyaa mcmni aku nk dok rumah kalau depa tkda? Kalau ikut skli pun best kn? Tp tkda rezeki lagi. Tkpala, selamat pergi dan pulang. I gonna miss youu.