//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Cukup baik ka?

Assalammualaikum and Hi peeps.
Aku boringg laa skrg ni. Dari td dok bc novel. Tklarat nk gelak sorang sorang dh. I addicated to novel skrg XD Haha btw back to stoliiii. Tadii aku ada dgr ada ceramah kt channel apa tktau. Aku tau aku baik. Haktuihh watlek watchill. Haha parents aku bkk derr, sb tu aku tgk. 

Hum bila dh habeh tu, aku terpkiaq balik. Duniaa ni dh tua dh. Maybe esuk lusa tuhan tarik nyawa aku. Mana tau right? Cukup dh kaa amalan aku? Errrrr bg aku tkcukup langsunggg. Secara jujurnya, kekadang time cuti, smyg pun tkcukup 5 waktu. Time subuh, biasa laaa. Makhluk brtnduk duaa. Toingg! Ikat badan kn :P  Kadang kadang ada ter-iri hati kt org. Bkn apaa, depa pndai. Tu yg jelesss. Terkutuk org ka. Aiyooo, mesti byk gila kn dosa aku. Layak aku aku dok shurga? Grrr takut laa wehh :/ Kadang2 kita lalai dgn kmewahan dunia smpi tksedaq langsungg Allah Maha Melihat. Aku ni bkn tetiba nk jd Alim Ustazah segala bagai ni. Tp aku ckp brdasarkan diri aku. Hm rasa mcm aarghhh. Tktauuu. Bilaa la nk smpi hidayah kt aku ni nk jadi mai ek? Aku jahat kn? KAN?! Hihii tkpala gtg. Renung-renungkan dan selamat beramal. Muhasabah diri