//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Campur Aduk.

Assalammualaikum and Hi peeps.
Harini byk cerita nk post kt entry kali ni. Saja jaa nk campur aduk-kan, dgn alasan berjimat. Hukhuk. Act tkbyk pun. Btw korang sihat? Peg schlaa tk pg td? Mestilaa ramai gilaa kn yg tkp sb apa? Kan cuti nk dkt, so cuti jalaa awai awai. Setinggi tinggi tahniah yg hadir ke schla. Okay stop merepek. Pg td kan, adek aku lambat laa pulakk dia siap. So bila dea lambat, otometic la aku pun jd lmbt smpi schla. Hm around pkui 7 baru kluaq rumah . Then singgah 7E sb dea beli ayaq apaa tktau. Harini Asma ada jamuan. Hum sampai sampai, tgk jam 7.10. Tp bilaa dh masuk. Aaaaaaaa nmpk rakan raka sprjuangan ku dh start duty dan kdgrn ayat ayat suci Al-Quran. Oh tidakkk. Punyaaa malu, ketaq, takutt argh semua lah!

Jalan jalan dgn muka tkbrsalah nyaaa. Dhlaaa harini tkp sign pngws pun =,= Opps sorry morry. Hehe mula tu dh mmg plan tkmau naik klaih, nk letak ja beg dkt bawah then truih duty. Tp cem haaa takut laa pulak kn. So masuk klaih dgn mukaa ==' Org tgk aku semacam jaa. Eh! Jgn tgk mcmtu. Harini lambat skt jaa. Then mcm biasa, brtugaih. Ckg tkmasuk pun harini. Just teacher Nab dgn ckg Asmida, relief. Geng Aina dpt RM50 oh sb menang buat buku skrap. Jelessssssss. HAHA! Eh jap jap, lpaih duty td, kak Aqilah bg kek. Hehe sedap! Okayy stop! =,= Dalam klaih main batu jeppp. Dh tkda menda nk buat kn. Hepy kot. Maaf kalau aku buat hingaq dlm klaih td. Biasalah kn, dh brpa hari tkmasuk klaih. Hihi nk tebuih balikk. Aku tau hampaa rinduu aku kan? Hikhik. Perasan :P

Td bincang bincangg psi nk outingg mnggu ni. Hm tp aku kena pilih sama ada this week or next week. Aku pilih next week kot. Sebab sebab birthdayy aku! Ah excited gilooo. Hihi. Plan nk kluaq dgn Najmi, TRS, Nugra, Adila, Shifak, Pain, Syah, Kak Aqilah, Zailikaa, and sapa sapa jaa nk join mai la. Act hari jumaat tu, nk kluaq dgn Kak qilah ja, then ajak laa kwn kwn aku sorangg dua. Tp tgk duluu. Tkcnfirm lagii. Bla bla bla blaaa, tukaq topic. 

Aku dgn syoknyaaa tidog tadi, tetiba Zulaikha dgn Nadia pnggil suruh kemaih library -,- Humm dgn terpaksa relanyaa p laa tolongg. Btw td kan kan, dkt toilet ada somethingg yg kurang enak jadi. Hihi time balik dpt hadiah dari A. Thanksss a lot XD Cantikk (: 

Haaa psi Greyson Chance. Hum worldwide dh dea skrg. Untunglaaa. Sampai buat DP, tukaq nama ______ Chance. Hat nk buat adek agkt pun ada. LALALALAALA =,= Untunggg okaylaaa, dh jd karangan dh. Kbyee muah muah :*