//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Bila diri mula berjinak semula -,-

♥ Assalamualaikum and Hi peeps ♥
Haha bunganyaaa ayat. Nk tau dak apa maksud di sebalik ayat tu? Means, aku dh mula pgg lappy dan berjinak jinak balek dgn fb, blog and twitter. Tp twitter tkbuleh bkk. Sorry aku menghilangkn diri utk beberapa bulan. Haha. Bajet mcm ad org cari aku. Lama gila kn aku tkupdate. Hm, nk tau dak mama aku potong line intrnet kot. Sadis dak? Sb aku nk exam. Haha tp aku bkn studi sgt pun kalau dgn cara ni nk bg aku studi. Malas dak? Yes sedaq diri. 

Sepanjan line tkda nih, aku jarang laaa pgg lappy, pc. Sb entah rasa mcm tkda apa pun kt benda alah tu. Just pgg time nk buat folio. Haha sepanjang aku deactive nih, ramai jgk kata aku block depa sampai kt schla buat muka bebai kt aku. Kahkahkah! Lucu lah! Hm exam tk hbeh lg. Esuk just subject Pj dgn Seni jaa pun. Haha tkpa, esuk studi. 

Byk gilooo story. Tp rasa cem malaih nk crta. Jd krgn stg. Lepas nih, tkmau jd chipsmore dh. Okaylaa gtg. See yaaa! Big big love :)