//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   



Assalammualaikum and Hi peeps.
Kemaqin hari last schlaa. Aku, najmi, nugra, pain, adila and shifak p giant. Act mmg tk rancang pun. Tetiba sapadiaa tktau sebut pasai giant. So tergedik gedik la nkp. HAHA. 12.30 dh balik, so kluaq dari klaih and tgk budak SPM kluaq. Tggu situ jmpa dulu depa. Hm jalan punya jalan, then sampai. Tmpt yg utama p, MB. Hm mkn mkn, tkdan brpa mnt, MB dh dipenuhi budak bahiyah. Ramai giloo. Hat nugra tkt kt mak dea, tu laa p tkmau bgtau. Hm giant boringg. Tktau nk buat apa. Tngkp gmbq, then balik dlm hujan. Akibatnya skrg, aku dh selsema =,= Btw kemaqen lpaih majlis prpisahan, ada org tegoq aku dari belakang. Dea ckp " Nih ## ka?" And i was like **? HAHA byk kot org ckp aku dari belakang nmpk mcm dea. Sj nk habaq :P

Siang kemaqin dok gelak gelak, tgk tgk mlm aku mngis. Ada laa masalah dkt rumah. Act salah faham dgn adek aku. Then mama aku mrh aku, hm aku mmg  lemah bab bab ni. Aku smyg, bc quran smbil ngeh kot. Rasa mcm grrrrrrr. Cousin aku sorang ja yg tau. Hm bengkak mata aku. Btw td mama tnya "kakak, brthday nk apa?" Aku mcm merajuk haha then aku kta " Tkmau apa" Then mak aku mcm okay. Tetiba cousin aku bgtau mama aku nk beli hp baru. Hooray! Haha sb aku merungut, adek aku beli fixie. Hm hp lama pun act still okay tp lama dh aku pakai hp tu. Tp kalau tkmau beli pun tkpa. Tkpentingg pun. 

p/s ; Post ni spptnya di-postkn kmqen, tp disebabkan tkda mood. So harini baru post.