//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Agak-agak laa babe!

♥ Assalamualaikum and Hi peeps ♥
Post kali nih, post aku nk kutuk. Nk mntk maaf awai awai tuan punya badan okayy? Bukan tk sengaja kutuk, tp mmg disengajakan pun. Bkn kutuk act, nasihat jaa cik adekk. 

Tkmau crtaa dari awai, sb stg akan tau jgk pasepa. Hum back to the topic, aku pun syg jgk kak agkt aku, tp aku tkprnh pun laa kn p halang dea smbg dgn junior laen. Haha lucu laa awak ni ;p Tkpyh laaa nk conquer hidup org sgt. Nti mnyesaii. Pcya la. Lain laa kn, kalau aku p belai pipi dea, usap rambut dea, pgg kuat-kuat tgn dea. Buleh trma kalau hg nk jeles. Tp aku smbg, nk jeles jgk. Huhuhu dak dak mcmni, baek hg p buat banner an, p gantung kt mana mana, then tulis "dotdotdot is mine! Tkda sapa buleh smbg, ckp, gurau dgn dea. Aku jaaa" Buleh tera tu? Lepas nih, 24 jam org nmpk dea dok kepit dgn hg jaa.

Mcmni la, nk nasihat skt. Dea pun nk jgk smbg dgn org len, bkn hg sorang ja. Huhuhu mmg la jeles tu syg, tp dea bkn suami hg nkp control dea. Tkkesian ka? Cer-pkiaq kalau hg cntrol dea, no wonder satu hari nti, dea rimaih gila dgn hg. Just biaq jaaa, dea smbg. Alaa smbg ja. Kalau hg tkt sgt pun, time dea smbg dgn junior dea, hg p join. Tk molek gitu? 

Aku pun jd tkt dah nk tegoq kak ngkt hg tu. Kalau tegoq, hg mrh. Kalau dak, aku di cop SOMBONG tau dakk? Hum jgn buat org rasa brsalah. Lgpun, aku kenai dea lama dh. Tk elok laa dgr, disebabkn hg, aku dgn dea dh tk brtegur sapa. Alahaii, semoll metter jaa cik adek, eh dak cik kak, hg tua skt dari aku. Jgn besaq kn bnd yg kecik okayy? 

Thats all. Renung-renung kan la, dan selamat beramal. Hihi, sorry yaa. Just tkmau bg hg mnyesai ja nti. I nasihat jaa ;p