//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Thursday, Lapan Haribulan Sembilan (:

Assalamualaikan. Salam sejahtera and salam satu Malaysia *over syok jd lguni aa :) 
Heee harini bgn bgn, tetiba pelek. Mcmana aku buleh tidog kt bwh. Seingat aku smlm ad ataih katil. Baru trngat,  yg smlm tgh mcg dgn Kak Izzati smpai ttdog (: Haha dgn apa tkbwt. Naseb harini pkky bju PJ, tkpyh bwk buku. Tklaaa kalut sgt -,-

Aku peg schla dgn ayah aku td sb Fatin kta dea p dgn Ayu. Okayy kacang lupakan kulit. Errr dont care! P schla nmpk dea dh. Hm jaga klaih then around 8.30 naek bas p DSN #Dewan seri negeri. Untunglah km mkn org support (: Brrrr kenyang mkn bihun sepinggan ^^ Dhlaaa air teh pnaih mcm apa lg. Melecuq lidah akuu. Hm dh pkui bpa ntah start training. Singer fr lagu can you bla bla bla tuu dh mai harini. So sng skt and cofident nk msuk tang mana chrus. Dea ajaq vokal and seangkatan dgn cara cara nk nyanyi laaaa.

Tp sumpah mmg ochestra keat hwa pny cnductor push km gylaaaaa! Mst org yg kt schla kata best la km tkdok schla tkbljaq. Tp hmpa tktau. Kt schla, duduk, dgq ceta apa ckg ckp, tulis jaaa. Buleh rehat jgk. Km nih? Diri jaaaaa, mmg laaa org kta nynyi senang. Tp nynyi depan org gylaaa tkda cara cara dea pun tkpa. Nih depan Sultan. Slh skt, ulang balek. Kesian kak Farahin #penyanyi tu. Dea dhlaaa baru smpy dari Perak kot if tksilap. Kesian jgk kt bdk bdk ochestra tuu. Pressure! Skit hbeh tulang, pinggang aku u know! 

Dhlaa DSN dgn gelap, org ramai. Mana malu pun -,- Then prctice prctice, 12 p mkn. #engat jgk nk mkn bg. Engat kaa tkbg km mkn dh! Then prctice lg. Pastu rehat laaa sampai bas smpy. Teacher tnjuk bilik fr tmpt bersiap time show nty. Turun tgga naek tgga. Aku kan kuat (: Tp time rest tuu, doklaaa smbg smbg dgn Farahin then mcm mula boring. P kt Zailika, Is and Kemy. Tetiba rendu kt deskmate + bestprend aku. Najmi! Kwn kwn akuu. Tp time nynyi lagu can u bla bla tu, mst rasa mcm sedeh mcmnana tktau. Myb feel lebeh I think xD Dgq lagu tu mst engat kt someone but Idk who =='

Skip skip, 2 lbeh sampai schla. Tkdan naek klaih, kena ragut dgn pragut and pembuli. Iaitu kakak senior sayaaa -,- Kak Putri dgn Kak Anis curi duet akuu. Naseb ambek sringgit. Dssbkn depa ambek, aku jatuh, dsbbkn aku jatuh, aku kena gelak dgn Aliah. Dsbbkn aku kena gelak, aku malu. Errr jatuh tkterok pun, cuma trgelincir 'jaaa' haha. Smbg dgn Hanim sat. Kak Pieja sat. Kak anis #kembaq # sat. Hm ikut shif haha. Pastu kak Anis dok bwt bg aku malu buleh. P hbq kt KA aku cari dea, aku tggu dea. Bwt muka tebai aa. Dhla Farahin tnggai aku cetu jaaa. Tggu bhai. Ad ubi ad batas, klau buleh laa nih jgk aku nk blaih! Tp tklehh -,-  Hm tp act mmg aku tggu dea pun and cari dea pun. Hoho bwt tkngaku p laaa. Cover cover. Tkpaaa biaq aku dgn Kak Anis and Hanim jaa yg tau mcmana aku time aku smbg dgn depa. Kbai.