//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Thankss a lot :)

Hi. Ad nampak apa apa perubahan dak dkt blog aku? Hihi tknmpk sudah. Hm serabut dak? Hm biaqlaa tp aku suka (: Dari pukui 11 mlm smpy skrg dh 3.30 aku edit blog nih. Thankss utk Shidad, Kak Hanna, Kak Neesa fr tutorial. Ad yg aku buleh buat, ad yg tk. Sb susah sgt. 

Apa apa aku nk sambung esuk sb ngntok dh skrg nih. Abg aku pun dh membebel dh. Oh yaa lupa harini birthday kwn aku. Nugra! Happy Birthday Besties. Sweet 14. Hoho hg dh tua. Tp perangai mcm budak budak. Joke ;p Jgn mrh yaaa? Teruskn mngikuti novel novel karya Hlovate okay? And harap hg dpt straight A's final exam. Hm sorry if aku ad ter-emo dgn hg kaa. Termerajuk kaaa. Termrh kaaa. Ter-apa apa jalaaa. Aku tksengaja. Hadiah akan difikirkan nti. Belanja hg kt koop dh laaa. Haha kbai. Happy Birthday ♥