//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Sungguh lamaa -,-

Apaaa yg lama? Lama tkmkn? Baru jaaaa kt dewan seri negeri td. Lama tkmnd? Baru jaaaaa td. Lama tkjmp deaaa? Tetiap hari time duty. Lama tkwtw dgn deaaa? Err yaaa maybe. Lama tkupdate? Yess! Okayy aku merepek -,- Lama kn aku tkupdate blog. Ad org tuu kata aku mcm chipsmore kt duniaa blog nih. Yalaaaaa, skejap ad, skejap tkda. Aku busy lerrr. And dua tiga hari nih, comp rosak, lappy along ambek, lappy mama pun  tgh repair. And now, Alhamdulillah. Comp dh buleh pakaii (:

Byk idea ad dlm kpala otak nih, tp tktau nk ceta lagumana -,- Hm start dari harini then aku reverse balekk hari hari yg ad best story. Kihkihhh okay harini aku p dewan seri ngeri utk prctice choir. Show ad jumaat nih fr Konsert Amal. Hm seriesss malu gylaaa baq hg ==' Bukan malu sb kena nynyi depan org. Tp sb dsiplin sstgh budakk Bahiyahhh. Aiyo bwt malu nama schla jaaaaa. Dhlaaaaa km smua nynyi pun huru hara #fakta. Then hingaq pulakkk. Bkn smua okayy, but sstgh. Aku pun smbg jgk wahai adek adekk kuu, tp tklaaa tepekik sini tepekik sana. Conductor tuu tgk laen mcm. Mana malu pun =,= Hm then nynyi lagu 'can you feel the love tonight' prnh dgq? Tkprnh peg search dkt Mr. Youtube :) Nyanyi lagu tuuu, aduhai. Tempo lari. Dhlaaaa tkprnh prctice lgsg dgn budakk ochestra keat hwa. Kesian depa, kena ulang byk byk kali. Sorry yeee ^^ Nk baek td, aku Is dgn kemy jaaa F2. Kemy dok dgn Is. Frst tuu cem sedeh jgk. Hihi tp dok jalaaaa dgn Angry Bird sorang nih #Zailika. Hope esuk better than today. Amin (:

Selasa pulakkk, hm nothing happen. Hm ad laaa skit. Pg tuuu mai schla mcm besa. Duty prefect mcm besa. Hm then blajaq blajaq. Pkuii 12 ad prjumpaan fr knsert amal tu smpy 1 lbeh. Then p smyg kt surauu. Hm naseb kak Najmi dgn kak Asna derma sejadah. Sb km mlaih nk ambek tikaq dh hehe. Then ad koku. Hm hat nih tkleh belah. Msuk msuk nmpk kak Izzati and the geng. Tp tktgoq pun. Sj km dua kt schla belagak ==' Then Pn N masukk. Kena mrh dgn dea sb aku ckp byk. Hihi cering sat. Time bc Asma Ul Husna, kak Aqilah masuk. Hat Fatin dok tgk tgk aku padiaaa tktau. Dok senyum senyummm mcm nih -----> :D Haha then kemaskini buku koku. Tkda krja ap nk bwt smbg laaa dgn Fit, Aiman, Afiqah.
Dlm bbrpa mnt, kak Najie join. Tp sbelum tuu, Afiqah tny akuu soklan cipumas. " Zu, mp dgn ehem mcmana?" Aku tktauu sapaaa. Aku engat dgn W then aku kta tkda apaaaa. Tp dea kta bukann and then dea tunjuk tuttt. Nahaiii sumpah trkejut. Mcmana dea tau. Tp dea kta dea tgk rltshp aku dgn dea kt Fb. Okayyyy lega sat.

Then bila dea mai, depa kcau akuu dgn dea. Malu mrh geram smua campuq aduk dh nih. Geram tkda tahap! Hm tp bwt dunno jaaaaa. Cisss jahat -,- Hm 4.30 balekk and thats all fr today. Penat tulis byk kbai (: