//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


My big bigg familyyyy!

♥ Assalamualaikum and Hi peeps ♥
Hi aku baru balek dari penang. Huu penat. Skrg aku tkbuleh tidog thats why aku onl. Hii. Harini aku nk ceta psi family aku. Idk laaa pasepa tetiba jaaa. Lets go!


Sorry gmbq kecik jaa. Nih pun aku crop dari Fb. Haha bukan tkda. Tp aku onl kt lappy. Kt pc byk laaa. Hm mama aku nih dea mmg garang. Tp dlm hati dea baek haha. Dea nih pemurah. Cpt kesian kt org. Suka tlg org. Ayh aku dea kdg kdg garang kdg kdg dak. Suka buat loyar buruk. Err kalau balek kg, riuh org gelak sb dea suka buat lawak. Ad sj nk kenakan org. Mama aku Marketing Exec kt NSTP. So tetiap hari bwk balek paper. Save duit. Ayh aku bussinessman. Btw iloveyouuuuuuu ♥


Tknampak pun gmbq haha aku tkrpt dgn dea sgt sb tu tkda sgt. Sorry kaklong. Kak long anak yg sulung. Nama dea Zurainiza. Dh ad tiga org anak dh. Ayu Nazirah, Airil Adha and Amani Syahirah. Kaklong aku pun garang wokkk! Dea kalau mrh, errr tktauu. Kalau aku silap ckp apa skt, mst dh ready nk dgr dea beletiaq haha. Iloveyouu jgk ♥



Peace peace. Kakak aku sorang nih ramai gila org kta muka aku sama dgn dea #nama pun adek brdik. Aiyo -,- Tp aku tgk tksama pun. Hm nama dea Zurailina. Dgn dea aku agk rpt. Sllu kongsi prob apa apa. Haha dea pun anak dh tiga. Ank menakan aku mmg byk. Untunglaaa bila jumpa smua, aku kena jaga ==' Hat first, Shahrul, Shahmir and Shamril. Haha semua laki kot! Kesiann kesiaannn. Dea nih tkgarang pun. Mudah nges mcm aku. Tp dea nih tksuka sgt bgtau mslh dea. Dea pendam, bila dh mmg tktahan sgt. baru dea bgtau smbil ngeh ngeh. Haha sb tu aku syg deaa ♥


Hat nih abg aku yg first. Mohd Ridhuan. Tkkawen lg pun. Dea laa abg aku yg paling aku rpt and yg paling baek. Haha dea nih mmg tkbbuleh tegur lgsg. Panas baran! Dea suka kacau aku. And paling best, dea p mana mana, kt aku mesti dea beli. HAHA (: Dea skrg tgh krja dkt Politeknik Syed Sirajuddin. Dkt Arau  ♥


Yg nih angah aku merangkul abg aku yg kedua (: Mohd Fareez Izzuan. Dh ad gepren dh. Dea skrg krja dkt Hotel Sentosa. Aku tkrpt sgt dgn dea. Panas baran jgk ♥


Oh she is my little sist yg mmg annoying. But kdg kdg jalaaa. Nama dea Nurul Ain Izani. Schla Asma, standrd 4. Oh ini budak sgt nakai, sgt ketegaq sgt sgt errr tktau -_____- Aku sllu lapih kn kmrhn aku kt dea. Haha kesian kau adek. Dea nih manja gila. Aku buat skt, mngacum. Pang stg! Kdg kdg bila mrh tu, kesian pulak. Tp mmg mnykitkn hati. Mulut mmg tkda insurans betui budak nih. Tp apa apa aku tetap syg dea cuma aku mmg tkreti tunjuk kasih syg aku. Cewahh ♥

Btw akuad lg sorang abg. Nizam. Tp aku tkda gmbq dea. And dea skrg tkduduk dgn aku. Duduk dgn Tok. Act ad gmbq, tp aku onl kot lappy. Hm dea tkda Fb pun. Aku semua ad 7 adekbadek and im the scd last xD  Aku suka bila time berkumpui semua. Dgn hingaq suara kanak kanak ribena. Dgn mama aku dok beletiaq. Haha imissthatmoment ♥ Skrg memandangkan masing masing busy. Jarang jumpa. Parents kak abg aku mmg tksuka bila aku rpt dgn laki sgt. Brcinta berkple kple nih. Mmg kalau dpt tau, mst kena mrh teruk. So no wonder laa, aku tkrpt dgt dgn laki. Kalau rpt pun mesti keai dgn family aku. Lgpun dari stndard 1 smpi skrg, schla perempuan ja. Tusyen and ngaji jaa campuq. Hm aku pun tkmau laaa brcinta time schla nih. Nk studi dulu (; Nk berjaya mcm kakak kakak and abg abg aku. Aku sayang family akuuuuuuuuu ♥