//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Morningg world!

Selamat pagi dunia. Bgn bgn, mnd teruih onl. Untunglaa smlm tidog lmbt bgn pulak awai. Disebabkan harini aku nk peg penang. Kenduri adek kpd bos mama. Bgn bgn bersiap laaa engatkn nkp dh. Rupanyaa mama p hntq along kt shahab dlu laaa, abah peg car wash laaa. Hm so aku pun onl dlu laa. Haha along aku peg kursus dkt Melaka. Aku tkmntk apa pun. Cuma mntk ole ole jaa :) Aku mmg adek yg suka kikis dult kak abg aku. So what?

Aku onl nih sb nk edit blog tp series rasa mlaih mcmna tktau. Lgpun kalau edit, lagi serupaa apa kn? Haha aku nk edit yg simple tp cantek. Tkpaa, nti bila mood tu dh sampai aku edit. Lpaih final exam maybe. Btw ad terbaca entry someone psi blog aku. Entry aku mesti memboringkan. Right? Asyik ceta prob jaa. Tkpaa, lepas nih aku kurangkan entry yg ber-emo emo nih (: 

Aku org first wish kt Nugra. Bangga 5 minit. HAHA lepas nih jarang update sb nk studi for final exam. Hm klaa bye nk bersiap. mama dh balek and dh bising.