//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Hipokrit!

Harini dh byk entry aku post. Hat nih dh masuk yg ke-4 kalau tksilap. Hm aku boring, aku sedeh, aku benci kt sapa ambek duet aku and sometime aku happy. Weird -,- And sebelum akuu nk bg definisi tajuk aku kt atas tuu. Aku nk bgtau, kot kot la kn pncuri tu bc blog aku. Sapa yg ad ambek duet aku tuu, aku mntk sgt bg laa balek buleh kot? Kalau mmg hg brni bg balek, aku syg hg gyla gyla. Aku belanja hg 3 hari 3 mlm. Janji akuu. Aku bc yasin bg hg dok tksenang. Bg hg rasa brslh gylaaa :O Aku ckp, aku bwt betui. So be carefull. Okay? Tau dak tu duet raya aku kot! Aku nk beli fon baruuu. Hm menci mencii >,< Skli hg curi duet aku. Sejuta kali duet hg hilang. Hidup hg tkkn senang! 

Okayy brbalek kpd topic. Aku hipkrit kaa? Yes aku tkngaku yg aku sedeh bila dea ignore aku semalam ;'( Perlukaa ignore aku? Perluka bwt tktau time aku trjerit jerit pnge nama hg? Perlu kaa? Ceh yg aku pun bwt mcm tkda apa trjadi. Senyum ja. Padahai dlm hati... 

Aku dok dgr prob dea. Dea tkprnh hargai ka? Aku bkn nk ungkit, sb mmg aku yg offer diri nk dgt prob dea. Tp pls appreciate me even a little sygg. Bkn sj nk tnggai dea mcmtu, tp sb aku nkp toilet #mslh wanita. Aku ajak org laen. Balek balek, aku pnge. Bwt tktau. Aku engat dea tkdgr. Tggu sat, aku p kt dea. Dok depan deaa nih. Then dea kata 'esh' and belah mcmtu ja. Apa yg aku rasa time tu? Nk ngeh ja kalau buleh. Tp dh nk start show and dh mekap. Aku bwt tktau ja. Balek balek tgk duet hilang. Arghh