//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Titeww ade anak sedaree lagi :)

Ptg td kak long aku slamat diberanakkan, eh bkn. Selamat beranakkan ank dea. Hihi cuba teka girl or boy? Huhu tkpyh laa. Mai aku bgtau, baby girl :) 

Masuk yg nih, dh 6 ank sedara aku ad. 4 laky, and 2 pmpuan. Kaklong aku 2 pmpuan, 1 laky. Hat kakngah aku tigatiga laky. Haha, kesian dea. Tp yg last tuu, comei gitu lorh :) Kakngan aku baru jaaa bsalin lbeh krg dua bulan lpaih. Skrg kak long aku pulak :)

Haritu, ank yg scd, bsalin time raya aidil adha. So, nama dea Airil Adha. Skrg time bulan puasa. Aku suggest. Buh nama cem Nia Ramadhani. Haha asaikn ad ramadhan laa. Tp kaklong aku cem tkmau ;'( Tkpaa, tkkesah.

Baby girl tuh comei mcm mksu dea *perasan dak aku puji diri sndiri? haha, tkpa skli skla. Huhu klaa bai :)