//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


This yr without youu ;'(

Raya tahun nih tnpa wan aku. Act dh dua tahun aku tkraya dgn dea. Aku rendu dea sgt. Rendu rendu rendu! Dulu time aku kecik kecik, aku sllu balek kg. Wan aku laaa yg rpt dgn aku slaen tok aku. Dea sllu bwk aku naek motor dea p ronda ronda. Dea sllu belanja aku eskrem if ad pkcik mana tktau mai juai.

Tp, tahun nih dh tkda. Duit raya dari dea pun tkda. And I admit I miss you Wan :'( Skrg nih pun aku jarang balek kg. Bukan sb tknk balek jenguk tok. Tp parents aku busy. Hm aku rendu. Haritu sbelum puasa, aku call tok. Bilaa degaq suara dea. Ya allah, aku tahan jaaa nk ngeh time tu sb aku rendu sgt. Time kecik dlu, aku dok dgn depa. Thats why agak rpt. Tp tuu dlu. 

Puasa tahun nih, skli pun dak aku bkk puasa dgn tok aku. Aku hrap cuti sblum raya nih mak aku cuti and nk ajak balek kg. Aku nk jumpa sepupu sepapat aku. Aku rendu hampa semuaa! Tahun nih aku raya dkt Perak. Kg sebelah mama. Sb tahun lpaih aku dgn family raya sini. So tahun nih kt sana pulak. Aku tkrpt sgt dgn sepupu aku kt sana. But buleh laaa. Aku rasa cem tkmau ikut jaa. Tp nty mama aku terasa hati pulak.

Tp km sefamily balek sana sat jaaa. Raya kedua balek sini balek. Hm skejap jaa kn? Pejam celik pejam celik, dh nk raya >,< cptnyaa masa blalu. Aku hrp raya thun nih tkda news yg sedeh lg mcm last yr. Pktam aku mninggal time raya ketiga. Hrp tkda apaa laa thun nih. Amin. Kita merancang, Allah mnentukann. Kbaii


I miss you so badly ;'(