//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   



Dh 22 hari kita puasa kn? Happynyaaa nk rayaa :") Huhuu td balek schla around pkui tiga. Sb tggu Adila retest Math. Smntra tggu tuu dok laaa dgn budak Angry Bird *biaq aku jaaa yg tau. Hm dok dgn dea dlm klaih aku. Tp tktau nk wtpa. Dea dok tny psy Najmi. Okayy aku jawab ==' Dgn rela hati. Erk? 

Then trun bwh kak zati and the geng pnge. Suruh ambek kak Put pny helmet. Okay dgn rela lagi -,- Then sherah mai. Naek klaih blek. Budak Angry Bird dgn dea jaaa smbg byk. Hat Budak Angry Bird dok gelak tkmau mau serupa tkpuasa. Haha. Then depa pun hbeh retest. Then balek.

Time ondaway balek tuu, mmg penat gyla. Nk snggah rmh Adila. Tp cem malu. Last last snggah jgk sb mmg tklrt kot. Cadang nk dok dlm bpa mnt jaaa. Tp TERlajak smpy satu jam O.O haha! Dok smbg smbg dgn adek dea. Lwk teruk. Kihkih. Dlm 4.30 baruu blek. Balek mndi smyg then tidog. Whoaaa bahagia gylaaa :") Pkui 7 baru p kedai beli ais. Hehe saja syok bwt krja last minit :")

Tp tksyok sb mak aku tkda. Mama aku mmg tetiap tahun, nk dkt hujung bulan dea busy. Bkk dgn org nih laa org nuh laa. Hm okay bkk dgn abg adek and cousin aku jaaa. Syukur laa ad jgk right :) Bila mama aku balek, adek aku kata mama aku nkp umrah next week. Nahaii! Tkkn raya pun tkskli? Aku tny mama aku, dea kata taun depan. Mcm hare lagi budakk nih -,- Hm tkpa laaa, nk cari isi utk essay kmerdekaan kbai. Muah muah :*