//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Lalalalala xD

gila kaa apa aku nih? haha, biaq p. lantak aku lah. act tgh tkda story nk cerita. tp mcm syg laa pulak, nk tnggai. stg mst org boring tgk blog aku *mmg boring pun if aku update sllu pun* 

memandangkan tkda apa lagi yg timbui kt otak aku skrg. aku nk ceta pasai khamis haritu. khamis hritu, ad Jaya Waris and majlis prpisahan dgn Ustazah Nasrah. okay, jaya waris. first tuh, my mom bg respond mcm nk mai. dlm hati pny ketaq nk mmpuih. blaa bgn pg tuh, mama aku ckp, dea ad meeting. tklega lg, sb ayah aku ad. blaa aku tny, dea ckp mlaih nkp. bkn sb apa, sb dea ad nk jumpa dgn kwn dea kot. entah, tkpasti. oh aku happy gylaa :)

majlis tuh pulak, hm ;'( ustazah nasrah? sapa tkkenai? ckg pengawas yg paling sporting. oh bg aku laa. hampa tktau :O sblum tuh, kak husna ad bgtau, tp aku mcm dgr tkdgr jaaaa. blaa time prjmpaan, baru tau. sedeh kot. time ad majlis tuh, dhlaa aku dok depan. frst air mata dok brtakung dh. rasa mcm segan nk ngeh. sb depan ckg an. tp blaa dh bkk lagu sedeh, adoii -,- lagi laa. ngeh jalaaa. nty if ad prjumpaan mana mana, dea tkda. sure tkbest punya. tp tkpaaa, syukur lah jgk sb ad Amna kt situ. dea mst p ambek Amna an? boleh laa jmp. mcm ckg Azizah p ambek syah. 

btw, skrg dh lewat mlm dh nih. opps! bkn mlm, dh pg. tp mata still tkleh pejam lg. esuk nkp bukit merah. tktau nk wtpa. abg aku ajak. peg mnd kt carnival tuh kot. haha, skli skla release tensyen. best jgk :) hm okaylah, gtg. byee ;p