//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


Cempaka :)

Harini kt schla aku ad hari sukan. Bestt oh! Superb :) Aku masuk kawad jaaa pun, tkmenang pun. Atlet? Oh bukan, aku bkn stai yg dok lari lari pusing padang nih. Stamina tkkuat. Lari pun pelan. Hahaha, Cempaka kalah if aku masuk!

Kbykn yg dok menang, Cempaka, Melati, Anggerik. Teratai ad jgk. Ssh kot Cempaka nk lawan dgn Anggerik and Melati. Smua terer terer. Yg peserta trbaik, smua org Melati sapu. Bg p laaa. HAHA! Penat skt harini. Jln merata. Tlg ckg, jd pnyokong laaa. Is, Kemy dgn Aleen bkn mai schla pun. Depa besa laa. Dok lena kt rmh. Haeh. HHAH!

Tarik tali td pun, aku mcm takut jgk even aku tkmasuk. Sb Melati smua kuat kuat oh. Tp last, Cempaka menang. Huhhh! Lega! Congrats fr all my frends yg masuk :) Aku syg mp :O ahha. Eh, td Ustazah Nasrah mai laa. Time dok kwd, dok pkq ' suara sapa nih, mcm kenai " Tny najmi, dea kta, Ustazah. Renduu. Tkpaa, esuk nkp jmp dea. Let enjoy prefect! Hip hipp Horray!

Johan kseluruhan, Cempaka menang. Then, Melati, Anggerik and Teratai :)