//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


my eyes, ouchh =='


wooo, cntekk tk mata aku? aku pky lens tuh. hhahha, mahai woo. err, knp ad titisan ayaq hujan ayaq mata turun? sb aku ngeh and and and, at the same time, mata aku trpercikk minyak panass ==' err pedih doe!

okay, pada suatu hari tuh, tgh dokk syok texting dgn... adalaaa, tetiba dea tkrep mcg aku. aku pun biaq jalaa. sb aku engat dea busy kaaa, tksedaq ad mcg kaa sb time tuh dea ckp dea jln jln dgn mmbe dea. hm okaylahhh, myb yaaa kot. aku tnggu, pny tggu. tgk jam, dh dua belas lbeh dh. adoii -,- dlm hati nih pny lah risau tkda tahap dh nih. tkkn dea tkblek lg kot. nk kta dea tkda cred, jarang lah pulak dea tkda creds. hm tkpa laaa, aku text dea blek, tp dea tkrep jgk. aku pkq dea nk tidog. sb aku tkmau tensyen tensyen pkq. aku pun tgh ad prob. 

mlm tuh jgk aku mcg dgn org laen, and nseb ad dea teman kn aku. aku pun bknnya harap sgt :| hm, dea pun dpt free call, sb birthdayy adek dea kot if ak tksilap. dea call lah aku. smpy jam mnunjukkn dh pki 4.30. dea pun decide, nk stop takat tuh. sb dea dh ngntok -,- hm act aku boring lg time tuhh, tp dh org call, tkkn nk pksa kot an? gylaa kaa apa aku nih. hm aku tkleh tidog lg. otak aku nih dok pkq knp lah dea tkrep mcg aku. aku dh naek gylaa dh sb dok ckp srg srg. err mabuk kot. haha! sampy skrg, dea tkmcg aku lg :( wehhh hg p mana? aku rendu terokk kt hg nih!

tkpaa, nty if dea mcg aku, aku heboh hbeh kt satu duniaa. cewahh, smbg kemaih. aku bkn berani pun. hihii. mata aku kena minyak pns? haa btoi lah, act haritu. aku tgh gaduh dgn adek aku sb dea kacau aku. dhlaa aku tgh moody nih, dea p kacau. whuuu, wa lg panas derr. dea lapaq time tuh, srh laa aku bwt fried fries dgn nuget. dea ckp dgn aku, aku bwt tkheran jaaa :| hahah padan muka kau! *aku mmg kejam pun klau mp smua nk tau* hm then dea bgtau mama aku kta aku tkmau bwt. err, bangang snggoh hg! mama aku pun bebel lah, then aku p lah bwt kt dea. klau boleh, aku nk bg hangus truihh, tp aku pkq blek. yg nk mkn, bkn dea srg, parents mst mkn jgk. aku pun dgn terpaksanyaa bwt.

aku dh laaa bebai time tuh, aku boh nuget tuh pny lah kasaq dlm kuali. and last, minyak kena kt mata aku. MASUK DALAM MATA WEHH! pedih siott. smpy nk bkk tkleh. at the same time, aku pkq " wehh, klau aku buta mcmana " nerghh. mmg time tuh aku pkq akn buta jaaa. aku gagahkn jgk buka mata aku nih. and someone srh aku p celup mata aku dlm kolah. aku pun p cari, and rendamlah. tp sat jaa pun, and alhamdullilah. better dari td pedihnyaa. hm aku ttp salahkn adek aku. sb if dea tk terhegeh hegeh nk mkn, tkkena lah kt aku right?

and smpy skrg, aku pelik lah jgk. apasai yg pgg title ADIK nih, sllu dbela? hm aku sllu mcmtuh. apa yg aku bwt, smua slh. even tuh mmg slh adek aku pun, aku kena. kakak mmg mcmni kaa? kena tggung smua kslhn adek? aku dh tk tahan lah wehh. im sooooo sad. hm sapa yg tau kisah family aku nih. hrp faham lah noh? aku tktau knp, aku mcm tkleh nk lembut dgn adek aku. bkn tksyg, syg jgk. tp dea tuh annonying lah! kdg bla aku mrh dea, kesian jgk. tkpa laaa, nty aku doa byk byk bg Allah lembutkn hati aku utk deaa. err tkpalaah, aku khusyuk dok onl smpy aku tksedaq yg aku tksmyg zohor lg lah. bubyeee. 

sambong di laen post :)