//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


kitaa bukan kawan kah?

pada suatu masa dahulu ( cewahh, nk start krngn nih. lama tktulis krgn ) hahha, nk ceta nih. tksbq dh! before tuh, td aku p tgk KARAK dgn tuttt. seram doe! mau lemah jantung aku nih. aiyo -,- best lah jgk. bole thn. lari topic dh nih. okayy, start!

duluu time aku enam taun, aku pndh kt sini. sini mana? tmn PKNK lah! hm tkpa laaa. frst pindah tuh, msuk tadika. tkda sapa nk kwn dgn akuu ;'( heheh, sb aku nih tkperamah lah, bkn mcm korang! frst day tuh, aku jmp jiran yang baik sangat! (tekan kalau nk tau sapa) dea dgn kembar dea lah yg kwn dgn aku. hehe, then time drjh 1, parent aku dftar kt ASMA. terbaek punya schla ;D makin ary, kwn aku makin rmy. Ika, nada, Emir, n byk lg lah! hm taun nih dh 8 taun lbeh aku kwn dgn depa. too many memories we have experienced (sedeh lah pulak)hm but now? what happen? yess, we still frend but dh tkmcm dlu. jog sama sama, maen sama sama, gurau sama sama. mana smua tuh? myb msg msg dh sibuk dgn hal sndiri. yalaaa, smua dh bsaq bsaq belaka. aku rendu time dulu, if nkp jog pg esuk, ptg tuh mst brkmpui dkt dpn rmh Ika, rmh aku, atau kt pondok rmh mamat nih. pg pg rmh aku hingaq lah dgn suara mp. kta beli mknn, mkn kt tmn. ptg ptg kita maen bola sama sama. maen bdminton. time puasa kita dok rmh Ika sb lapaq nk mkn time tuh. kta p terawih sama sama. smyg pun bkn niat btoi -,- wehh! aku rendu smua tuh. skrg?