//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   



bila kita sayang dia kita akan jaga hati org tu.
bila kita sayang kita tak akan buat dia sakit hati.
bila kita sayang kita akan layan org tu.
bila kita sayang kita akan baking org tu even dia slh.
bila kita sayang kita tidak akan menghina org itu.
bila kita sayang kita tidak akan menceritakan keburukan org itu.
bila kita sayang kita akan katakan sy syg awk or seumpmanya.
bila kita sayang kita akan buat org itu hppy.
bila kita sayang kita akan berkorban.
bila kita sayang kita akan buat utknya dgn ikhlas.
bila kita sayang kita tk akn ungkit kisah lalu.
bila kita sayang kita kena beralah.
bila kita sayang kta akn doa kn dia.
bila kita sayang tmbul rsa cmburu.
bila kita sayang kt ingnkn ksmprnaan.


knp org tkprnh mnghargai ap yg kta bwt utk depa? knp org yg pling byk kta syg sllu sketkn hati kta? malah, org yg kta tkpeduli lgsg, hat tuh lah yg care psy kta, sllu ad dgn kta time kta susah. hampa pcya? no, tkpyh pkq dh. u all must trust me. but, certain lah. bkn smua. yes, life is too hard. ssh nk dpt ap yg kta nk dlm hidup kitaa. act, idk what i want in my life. aku dh rasa like smua org dh tkpeduli aku, care psy aku. aku nih halimunan kaa?


wehh aku rasa nyesai kdg kdg syg org. tp, nk wt mcmana. aku nih stai mudah gyla gyla syg org. nk bnci pulak pyh. tuh yg ssh. aku syg dea, at frst. ktaorg rpt. but now, dh tkrpt. sb? ad org ketiga lah an. dea dh bwt mcm bnd kt aku, but aku stil syg dea. knp aku tkleh bnci dea? ssh sgt kaaa? mmg dlm Islam, tkleh ad prasaan bnci bnci nih, tp smua org kena ambek peranan lah. org yg jd pnghalang tuh, tkpyh aa nk jd batu api sgt nah? 


yes, aku sombong. belagak, tamak, tkcntek mcm mp, bodoh tkmcm mp. tkfamous mcm mp sma, lg? nk kta ap? kta lah. aku tkkesah lah wehh. sb nih diri aku. i love being me. sj lah org hat dok mngata tuh kn dh rasa diri dea PERFECT sgt, thats why mngata org tkcermin diri dlu. sedaq lah weh. aku bknnya baek sgt, aku admit tuh. 


pls, aku nk hidup mcm org laen jgk. now, happiness so difficult to find it :| err aku mmg tklayak kaa nk hepy mcm org laen. dok dgn org yg depa syg. knp ' hg ' mst rmpas ap yg aku ad. dh srg, ckp lah. tkpyh lah byk byk. hg tktau mcmana sdeh nyaaa aku time hg mntk num dea. kena kaa mntk wehh? aku tktau nk bwt mcmana. aku try jaga rlationship aku dgn dea. tp, aku rasa .... tkda pa lah. ' hidup mst enjoy ' yakaaa? awt aku try nk enjoy, tp tkbole. wait wait, nk tny aku sombong sgt kaa kt schla? act aku segan nk tgoq. bkn sombong derr. and, mp nmpk aku hepy dak kt schla? aku just brlakon! im series -,- aku jd upset bla aku tpkq psy dea. 


eh agknya dh pnjg. jd krgn laa pulak. tggu episod kedua -______- bubyeee :)