//super awesome !
The Iron Lady




Motivate!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Zuraini Izzati
Others:   


SORRY

senior senior, junior junior kuu sekaliann yg ku syangi lagi kuu hormati. saya Zuraini Izzati ingin memohon maaf klau ad trkasar bhsa, prngai yg teruk kaa, ter-kurang ajar dgn mp mp smua. hm nk tny, aku teruk sgt kaa? jhat sgt kaa? hm bgtau jaa, myb aku boleh ubah. sb td ad senior text aku ckp, dea dh dgr rmai org ckp psay aku. n dea dh tau prngai aku. aku tktau yg negatif kaa positif. i think positif negative. sound deaa mcm prngai aku teruk sgt. sokayy, aku ni boleh dikatakan mudah mnerima teguran dan nasihat. aku accept jaa. thanks :D sorry lg sekali yaaa? hingga rmbut hingga hujung perut kaki. sapa yg baca post ni, tnggaikan lah cmment. bbuh p laa apa kt cmment tuu. nasihat kaaa, about attitude aku kaaa. whatever laaa. tp jgn mlebeh sudah. jaga adab semasa di rumah blog org. tp klau org yg bnci aku bc, cnfem dea kutuk sakan, even tkbtui. tkpaa, dosa hg, hg tnggung. kubuq msg msg. okaylaa, jgn lupa tnggalkan cmment anda yaa? I do appreciate :D byeee, selamat malam (: